Allemaal klachten, bloedarmoede?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door pina123, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    He dames,
    Ik ben 3,5 maand geleden bevallen. Na 7 weken begon er hoofdpijn op te komen die sindsdien elke dag nadrukkelijk aanwezig is.
    Met een ibuprofennetje verdwijnt het weer even maar na verloop van tijd is het er weer.
    Ook heb ik sinds een week dat ik ontzettend duizelig wordt als ik ga staan. Ik moet me dan echt even vastpakken om het allemaal weer voor elkaar te krijgen.
    Mijn menstruatie was deze keer ook heel licht terwijl mijn 1e menstruatie na de bevalling wel anderhalve week geduurd heeft..

Ik zelf denk aan bloedarmoede. Maar moet ik hiermee naar de dokter om het idd bevestigt te krijgen?
    Alvast bedankt!

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zou ik wel even mee naar de HA gaan. Misschien is het iets anders. Misschien is het bloedarmoede maar de HA kan bepalen of het ijzergebrek of vit B12/folilumzuur gebrek is of nog een andere oorzaak van bloedarmoede.

Succes!

Geef je borstvoeding? Kijk dan even na of je wel ibuprofen mag. Dacht namelijk van niet.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ibuprofen mag tijdens de zwangerschap iig niet, dus lijkt mij waarschijnlijk dat je het ook nog even achterwege moet laten tijdens borstvoeding... Beter paracetamol, maar ook dat is natuurlijk maar symptoombestrijding en je wilt neem ik aan definitief van je hoofdpijn af.
    Drink je voldoende? Rust je voldoende?
    HB zou ik idd even laten prikken bij de HA: kan de assistente doen. Is de enige manier om erachter te komen hoe en wat. Zou dan gelijk je bloeddruk even laten meten...

Deel Deze Pagina