Ervaringen mexico met kinderen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Firstbaby, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ben benieuwd...

2. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Wel zonder en zwanger wordend ;) wat wil je weten?

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Best een stuk vliegen. Ik vind 4 uur naar Turkije lang geniet. We zijn met onze oudste naar Dubai geweest en dat ging prima omdat hij 4 maanden was maar nu ze wat ouder zijn, zou ik dat zelf niet zo snel meer doen.

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ind erg ver vliegen, wel erg mooi. Zijn er voor de kids geweest, met jonge kids zou ik dat niet zo snel meer doen... vliegen naar Barcelona vonden we al lang genoeg ;)
    We willen met ze naar Australie, maar dat doen we pas als de jongste zeker 10jaar is zodat hij het zich herinneren kan.

5. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ohh haha niet de reacties die ik had verwacht.

Wij zijn gewend te reizen met een kind. Wij zijn met onze eerste naar Indonesie (bijna 16 uur), Thailand, maleisie gevlogen. Met twee kids alleen naar Turkije geweest en toen was de tweede 6 maanden en heeft beide vluchten volledig geslapen.

Had gehoopt reacties te lezen van ouders die met een of twee kinderen een lange vlucht hebben gedaan?

6. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    #6 Agter, 14 apr 2013
    Laatst bewerkt: 14 apr 2013
    Paar keer naar zuidelijk Afrika geweest met kind (en man).

De vlucht wordt wel wat lastiger na anderhalf jaar plus. Ze zien zoveel meer van het vliegtuig. Moeilijk om ze te laten slapen.
    Qua voeding is het erg makkelijk als je nog borstvoeding geeft met die leeftijd.
    Tijdsverschil zijn ze helaas veel makkelijker in dan wij.
    En ik ben kritisch qua inentingen, maar niet als het om buitenlandse reizen gaat: zorg dat je kindje ingeënt is! Ook voor tropische ziekten.

Trouwens, de echte uitdaging is niet de vlucht ansich. Maar wel het leven, relaxedheid en het jezelf kunnen overgeven aan het tempo daar. Een kleintje voelt dat feilloos aan. In Afrika droeg is dus bewust mijn kindje en lastten we om de twee a drie dagen reizen expres een of twee nachten gemak op dezelfde plek in.

7. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hoi firstbaby,

Wij hebben vorige maand met dreumes Van 16 maanden door Costa Rica gereist. Heenvlucht met overstap op Panama: 14,5 uur.
    Dochter heeft zich super vermaakt. We vlogen met KLM, die zeer kindvriendelijk bleek te zijn. Wij kregen een plek met wiegje, waar ze ook nog voor een deel heerlijk in sliep. Zou het zo nog een keer aan durven.

8. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Wat leuk om jullie ervaringen te lezen! Ik ga ervan uit dat alles goed zal gaan en verheug me erop!

Deel Deze Pagina