Ik ben toe aan nieuwe schoenen. Zoek me suf maar ik vind echt niks leuks. Liefst 2 paar (zwart en bruin). Ze moeten echt veelzijdig zijn, dus ik wil ze zowel onder een (zakelijke) jurk als jeans aan kunnen. Enkellaarsjes heb ik wel, maar ben echt of zoek naar een laag model. Denk meer aan loafers of een instapper met bijvoorbeeld (verborgen) elastiek. Ik noem bewust geen pump omdat die vaak niet goed om mijn voet sluit en ik er dus niet ‘stevig’ op loop. Maar als het een goede blokhak is die verder goed rondom je voet zit is dan mogelijk ook een optie, ik prefereer overigens wel echt een lage instapper. Wie heeft leuke suggesties?
Tom's, hebben heel veel soorten lage instappers en je loopt er zo op weg (tenminste ik dan en ik heb lastige voeten).
Ja daar heb ik ook een aantal paar van. Maar ben wel op zoek naar wat nettere ‘stevigere’ schoenen. Met iets meer body zeg maar. Toms lopen idd heerlijk!
Ik vind dat ook zo lastig. Want 99% vind ik echt niet mooi, of te oudbollig, of te stijf. Nu hoef ik ze voor werk niet aan, dat scheelt al een hoop maar toch.. Ben benieuwd of je leuke suggesties krijgt!
Ja exact. Te stijf of oubollig zie je vaak. Maar Toms of ballerina’s zijn ook niet geschikt onder een zakelijke outfit; ben juist op zoek naar schoenen die ik overal onder kan dragen. Ik ga maar 2 dagen per week naar kantoor dus ik vind het ook zonde om enkel daarvoor schoenen te kopen. Trouwens, ik kom wel terug op het feit dat het enkel bruin of zwart moet zijn. Een andere neutrale kleur mag ook. Zag gisteren een paar is echt pastel lila, prachtig! Maar dan twijfel ik toch. Wat niet per se hoeft want dat kan prima onder een neutrale jurk of jeans met bijv een zwarte blouse!
En deze van Toms? https://www.toms.com/nl/bruine-suede-garen-jutti-dorsay-ballerina-voor-dames/10017919.html
Zelf denk ik dan eerder hier aan https://www.stories.com/en_eur/shoes/flats/loafers/product.equestrian-buckle-loafers-beige.0492114020.html Maar ik snap je zoektocht, heb die zelf ook eens ondernomen, zonder succes. Had ik eindelijk leuke kreeg ik enorme blaren ervan.
El naturalista en Art hebben beide leuke schoenen die zowel casual als “net” gedragen kunnen worden. De schoenen passen zich aan aan de rest van de kleding vind ik.
Lederen huaraches misschien? Je hebt ze in verschillende modellen, meer relaxt en wat netter. Ook in allerlei kleuren. Hoe ze zitten (hoe stevig ze zijn) weet ik nog niet want de mijne komen ergens komende week binnen
Heel leuk, maar dit zie ik niet echt als instappers. Tuurlijk, je piept er zo in maar dat is bij slippers ook . Ben echt op zoek naar meer 'schoen'. Ze zijn wel erg leuk trouwens!
Gaaf zijn ze he? Ik heb ze via Etsy! Ik heb alleen een Franse link voor je dus daar heb je niet zoveel aan denk ik. Maar je kan zoeken op Etsy zoeken naar Mexicaanse sandalen/slippers/huaraches. Er zijn meerdere aanbieders.
Oh goede! Ik heb daar vorig jaar suède lage cowboylaarsjes (platte zool!) gekocht en die lopen zó verschrikkelijk lekker!