Badjs voor H maken en verder niet veel wil op avond bbqen eerste keer in nieuwe tuin/huis.. kijken wat we erop gaan gooien! Sowieso mais daar is H helemaal gek van lekker van kolf eten haha
De meiden moeten dinsdag naar school, man gaat werken of in de tuin klussen en ik blijf met de newborn binnen denk ik. Lekker koel bij ons
Ik ben wel eens naar het binnenbad gegaan als het buiten zo warm is! Daar is het heerlijk vertoeven en lekker rustig onze zoon heeft zijn generale repetitie van de musical dinsdag avond dus wij blijven bij huis met de deuren dicht. Anders waren we denk ik wel naar het strandje in de buurt gegaan.
Man en ik morgen werken. Jongste gaat naar m’n ouders (die gaan vast zwemmen) en oudste gaat denk ik naar een strandje toe.
C heeft smorgens zwemles in het buitenbad. Daarna wilde mijn moeder met ons naar de markt. S middags duiken ze lekker het zwembad in. Ben nog opzoek naar een goedkoop driehoek doek
In de ochtend rondje fietsen, middag in de tuin in het zwembad of binnen in de airco. We komen de dag wel door
Op kantoor werken in de snoeiharde airco met een vestje aan. Maak me alleen een beetje zorgen hoe de bso juffen de dag door gaan komen
Ramen en deuren dicht houden, luiken ervoor, ventilator aan, veel slapen en hopen dat de ms zich rustig houdt en ik door de warmte geen shub krijg.
Ik zou op het heetst van de dag lekker naar de film gaan, lekker in de airco! Zelf hoop ik een duik te kunnen nemen op een camping in Kroatie.
Werken em dochter bso. Na avondeten nog lekker in het zwembad in de tuin en hopen dat het weer snel voorbij is
Ik ga met mijn jongste dochter naar de bioscoop. Naar Silverstar. De oudste is op de zorgboerderij. Daar doen ze het rustig aan.
Ik zorg dat ik genoeg boodschappen in huis heb, doe alle gordijnen dicht en blijf binnen. Ik vind het serieus echt verschrikkelijk.
De jongens moeten naar school en het liefst zou ik in die tijd in het zwembad willen liggen waarschijnlijk, maar ik ben om 12 uur nog rijles
Moet me denken toen ik zwanger was van R bloedgeslagen warm en zouden na de bios want lekker koel…. Airco kapot in een bovenzaal sauna!
Huilen in een hoekje 39 graden waar wij zijn, in een huisje in Limburg. We vluchten naar een museum met airco denk ik. Bioscoop en binnenzwembad las ik ook ergens. Top idee. Desnoods een supermarkt
ik moet dinsdag halverwege de ochtend naar de kapper, best een sh*t tijd, anders had ik lekker naar het strandje gegaan.. maar als ik na de kapper ga dan kan je al over de koppen heen lopen dus denk dat we lekker binnen blijven bij de ventilator..