https://www.buitenkado.nl/schaduwdoeken?p=2 Ik zag deze op Instagram voorbij komen. Zag er oké uit voor die prijs!
Ik ook, ik kan die hitte echt niet hebben. En dan lees ik dat we niet zo moeten klagen. Maar dit zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die in de winter klagen over de kou, terwijl ik dan lekker zit te genieten van een mok warme chocolademelk onder een dekentje op de bank
Ik was ook zwanger in de zomer van 2018. Toen was het ook bloody hot. Regelmatig dagen van 37 graden en iedereen maar klagen. Toen ik nog werkte had ik helemaal geen last van de warmte en toen m’n verlof startte lag ik de hele dagen in m’n zwembadje met een tijdschrift. Dat was ultiem genieten
Kinderen moeten nog naar school. Dinsdag is mijn vrije dag en dus huishouddag, maar ik denk dat ik maar even een weekje oversla en op de bank hang
Het wordt hier dinsdag helaas niet zo warm, maar 35 graden. Vrees dat het zwembad en strand overvol zullen zijn. Dus denk lekker lekker lunchen op een terrasje (in de zon uiteraard) en 's middags met de kinderen spelen in ons opzet zwembad. Misschien nog een watergevecht met de buurt. Verder gewoon het huishouden. Ik vind dit soort temperaturen heerlijk.
Man en ik moeten werken (in de airco), oudste moet rond 12u boeken inleveren (we wonen dicht bij school), jongste gaat zwemmen met school en in de avond feest en uitglijden. Gelukkig is het dan niet meer tegen de 40 graden
Wij vliegen zondag naar Caribisch gebied, dus zoeken een ander soort warmte op en vermijden de warmte hier Heel blij - ik functioneer niet zo goed als het gewone leven door moet gaan bij 25+ graden. Ik hou er niet van en voel me dan niet fijn, ik hóu van de herfst en de winter. Als we waren thuis waren geweest, had ik mezelf waarschijnlijk binnen opgesloten in de airco
Wij zitten in quarantaine en buiten geen of weinig schaduw dus vermoedelijk achter onze ventilator te Netflixen beneden is het wel koel maar daar is de aannemer vloer aan het leggen dan. Misschien moeten we nog iemand ijsjes laten halen en kunnen we voetbadjes maken met ijsblokjes
Maar....hoe dan Ik zou zo graag willen dat ik het ook heerlijk vind, maar ik kijk er zó tegenop. Het benauwde, constant zweten, niet kunnen slapen van de hitte, kinderen die niet slapen van hitte, niks gedaan krijgen in huis,mezelf niet in mijn broek gehesen krijgen voor mijn avonddienst. Nee ik kan me echt niet voorstellen wat iemand hier heerlijk aan vind.
Jongste halen van de psz, daarna op het heetst van de dag de meiden van school halen. Gelukkig geen sport meer de laatste schoolweek dus daarna vooral zo min mogelijk doen en al helemaal niet meer naar buiten.
Ik ben vrij en alle kinderen thuis. Ik denk dat ze in de ochtend veel buiten zijn en in het zwembad liggeb. In de middag als het echt heet is gaan we denk ik maar een spelletjes- en film middagje houden. Sinds de jongste geboren is kan ik niet meer zo goed tegen de warmte, eerder nergens last van, al was het 40 graden. De kinderen worden ook ellendig van de warmte dus lekker alles dicht en een binnenfeestje houden. Eind van de middag vast weer het zwembad in
Wij gaan naar de zee, daar waait het altijd heerlijk. Waar wij heengaan is het nooit superdruk gelukkig.
Wij gaan zo’n 40km fietsen. Eerste dag van de Drentse Fietsvierdaagse, we doen de kinderroute. Dus lekker een briesje onderweg en tussendoor voldoende stops met hopelijk schaduw, een koel drankje of een frisse duik. ‘s Avonds nog een duik in het zwembad van ons vakantiepark.
Wij hebben vandaag en gisteren 55 km per dag gefietst. Stond een heerlijk briesje, ook gisteren toen het warmer was dan vandaag. Was heel goed te doen.
De afgelopen tijd zeg ik dit ook vaak. Vinden mijn vriendinnen uit NL best grappig Heet is voor mij vanaf 45 graden. Het is nu rond de 35-37 graden de afgelopen dagen, best koel voor de tijd van het jaar dus, en dat vind ik gewoon lekker warm. Maar bij echte hitte zit de temperatuur wel tegen de 50 graden aan.