Waar wij wonen is het bijna 3 maanden lang 35+ graden en is de zomer bij uitstek het seizoen om lekker binnen te blijven muv van misschien even kort een duik nemen of in de avond wanneer de zon onder is. Dus ik vind het helemaal niet gek. Je hebt juist genoeg lekkere zomer dagen in Nederland wanneer je er wel op uit kunt om deze hete dag te laten schieten!
Ik denk dat m’n voeten dan klompjes zijn aangezien ze nu al behoorlijk vol met vocht zitten de afgelopen weken. Nu al zin in
Ik was ook zwanger tijdens een hittegolf, en regelmatig een korte koude douche vond ik echt zo heerlijk! Aanrader! Voelde ook echt goddelijk aan mijn voeten.
Dinsdag om half 9 huis bezichten en als te doen is qua temperatuur rondje botanische tuinen. Dochter zit op vakantie bso. Nu twijfel ik of ze daar goed verzorgd wordt. Ik had gevoel dat ze vorige week niet voor de 2de keer is in gesmeerd en ook niet extra drinken. Ik haal haar vaak ook met nog etensresten op haar gezicht. Vind ik met oog op wespen geen fijn idee. En vieze handen. En ze had best dorst. Dus misschien haal ik haar eerder op. Of ik benadruk bij brengen na de lunch nog een keer smeren bij de leiding. En fles drinken en pakje drinken in tas.
Niet al te veel. De mobiele airco aan zetten, klagen, veel koud water drinken en een beetje binnen hangen. Ik trek die hitte momenteel erg slecht
We hebben gelukkig vakantie en onze dochter moet wel werken maar in een supermarkt en alleen in de ochtend. ( supermarkt is trouwens erg fijn koud altijd) In de ochtend sporten zo vroeg mogelijk. We hebben airco op de sportkamer maar dan nog vind ik het niet fijn om later de sporten ivm de hitte. Het huis alleen even in de ochtend luchten en zo snel mogelijk dicht inclusief zonwering en gordijnen. Zwembad in de tuin voor verkoeling. Heel misschien gaan we een museum bezoeken maar dan moet er wel airco zijn. Ik maak ook weer mijn buitenkeuken klaar. In ons hok/schuur komt de uitlaat van verwarming van het zwembad uit. Daar komt dus alle koude lucht naar binnen. Dan kook ik altijd daar ( met bakplaat en multicooker) zodat het huis zo koel mogelijk blijft.
Gisteravond te horen gekregen dat het kdv in de middag dicht is ivm tropen rooster. Dus in plaats van werken in de airco, wordt het werken met twee kinderen er bij thuis
Wij vertrekken dinsdagochtend richting Luxemburg voor een vakantie. Dus zitten grotendeels in de auto met de airco aan Als we daar inchecken rond 15:15u dan is het spullen uitruimen, badpak aan en naar het zwembad! Heb ook een kinderzwembad meegenomen voor naast de caravan.
Wij zitten op een vakantiepark in Duitsland en gaan de warme dagen lekker zwemmen. Dinsdag gaan we juist naar een museum in een grot waar het lekker koel is.
Goed dat ik dat weet, dan hoef ik daar dinsdag niet te zijn... Ik denk dat ik heel weinig doe. Het is mijn man's eerste vakantiedag. Hij heeft een afspraak bij de tandarts. Misschien met de jongens naar het strandje hier vlakbij.
Ah klote. Hier nog niets vernomen van de dagopvang. De BSO voor de oudste heeft wel een bericht verstuurd. Extra kleding, handdoek en zwembroek meegeven. Het wordt dus waterpret. Zelf ga ik op kantoor werken. In deze hitte is het thuiswerken niet te doen.