Ik ga dit dadelijk maken. Ik heb voor eronder: bonen, erwten, ananas, smac, tonijn (weet niet of dit lekker is, is voor het eerst). Zou ik het ook kunnen invriezen? Edit Moderator: Ik heb je koptekst gewijzigd in Door de koude macaroni. Groetjes Elvira
Ow haha oke! Eh.. Ik maak altijd pastasalade met fusilipasta, sla, rode paprika, komkommer, cherrytomaatjes, blokjes kaas en of gebakken spekjes of tonijn. En dan lekker met stokbrood en kruidenboter. Jammie
Oja, een prutje van gebakken champignons en courgette met een beetje knoflook en dan nog een lepel pesto door de pasta is ook errug lekker!
Hmmm...ik weet niet of dat lekker is. Hoewel, met 'gewone' marcroni doe ik het eigenlijk ook altijd, maar dan warm ik 't daarna op. Misschien wordt 't wel heel waterig als je het weer ontdooit. Kwestie van proberen lijkt me.
smac en tonijn samen lijkt me een beetje teveel van goede, moet er wel bij zeggen dat ik het koken altijd aan mijn vriend overlaat
Lekkerrr kouwe pasta! Bij ons is het pasta met paturain of boursin,cherrytomaatjes,mais,komkommer,kappertjes,olijven. (Ben vegetarier,man ook)
Ik gebruik altijd Penne met broccoli,paprika's(eerst even grillen),ham blokjes,gietenkaas en dan een lekkere dressing erover!
Ik heb inderdaad de smac eruit gelaten en de tonijn erin gedaan Er zit nu onder: bonen, erwten, ananas, komkommer, tonijn en mayo. Dat was het geloof ik!
ik krijg er echt wel zin in! ZwarteZwaan, hoe kan je de boursin goed verdelen door de salade? of verbrokkel je het?
Ik heb van mijn nicht een heel lekker recept gekregen: dikke plak ham in blokjes, paprika, 2 hardgekookte eieren, paar lepels zilveruitjes en geraspte kaas, aangemaakt met yogonaise. En dan gewone macaroni natuurlijk.
Hoi rach84, ik doe de groenten in een kom,kook de pasta en zonder af te koelen kieper ik die door de groente heen (wel afgieten natuurlijk haha) en dan meteen de paturain erdoor,die smelt dan lekker!
Krijg er zin in! Moeten we morgen maar eens maken (jammer dan dat vriend lief even geen zin meer heeft in salade ofzo ) Wij doen er altijd nog iets van fruit onder zoals kleine schilfertjes appel of blokjes ofzo. Mandarijntjes doen t ook erg goed maakt t lekker fris. En mango is ook erg lekker! Doen we niet allemaal tegelijk erin hoor...eentje maar. En we doen er soms nog mais onder door gewoon koud. Zalm is ook lekker trouwens...en gewone rouwe spinazie ook...maarja dat kan hier niet meer ivm allergie van mn vriend En rouwe tougee, lekker knapperig! Mjammie! OH! en olijven! die zijn ook lekker Vooral in combi met feta en mandarijntjes...op de een of andere manier werkt dat
Nu jullie toch bezig zijn! haha ik ben op zoek naar een recept vankoude pasta salade met monchou. Heb het enige tijd geleden ergens gehad maar kan het niet vinden op internet! Iemand deze voor me?