Op vakantie en productiedip! HELP!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Newlymom, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

ik ben momenteel op vakantie in marokko.
    Mijn productie is merk ik sinds ik ben aangekomen gekeldert....
    MIjn zoontje is 9 maanden en krijgt volledige borstvoeding,
    ik heb voor de zekerheid nutrilon meegenomen maar ik wil het eigenlijk niet geven.

Hebben jullie tips om mijn productie op te krikken, aanleggen doe ik al vaak (vaker) en kolven ook..
    Hij drinkt nu nog wel genoeg maar ik merk gewoon dat mijn productie minder is en ben bang dat het veel minder wordt.......

Kan het door de warmte komen? ik drink echt liters water omdat het gewoon zo warm is en tijdens en na het voeden moet ik wel anders wordt ik zo sloom!!

Ik ben benieuwd naar jullie tips

liefs

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    doorgaan zoals je bezig bent meid! Dan komt het binnen een paar dagen wel weer terug...en als het mogelijk is wat extra rust nemen! Eventueel producten die zouden kunnen helpen zijn venkelthee, cashewnoten en inderdaad veel water drinken aangezien het daar vast lekker warm is? Moet goed komen meid!

3. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    Ja het is superheet hier en ik drink zoveel niet normaal! vooral na het voeden en kolven...
    ik hoop echt dat het opkrikt want zou het zonde vinden om geen melk meer te hebben...
    Ik zal eens kijken of ik venkelthee kan vinden, vast wel!!

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hoe merk je dat het achteruit loopt? Zou je zoontje idd veel aanleggen en zelf veel drinken, dan komt het vast goed. Denk dat je lichaam even moet wennen. Succes!

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Idd gewoon aan blijven leggen en rustig aan doen zelf.
    Water drinken is super, heb je toevallig oomnog van die tabletten van tijdens de zws?
    Met foliumzuur?
    Die er ook bij innemen en geduld hebben. Het 'opwaarderen' van de productie kan een paar dagen duren, gewoon volhouden, en vooral genieten als hij bij je drinkt, dat werkt beter dan stressen of hij wel genoeg krijgt. Die 'blije' gevoelens die je voelt als je hem ziet drinken bij je helpen ook heel goed...

Succes!
    En geniet!

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ook goed blijven eten he: verse groentes en fruit, brood, noten, vlees en kaas.

Verder doorgaan zoals je doet!!;)

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    als je zoontje trouwens vaker wil drinken hoeft dat niet te betekenen dat je minder melk hebt hoor... hij heeft misschien ook meer dorst door het klimaat! dan wil hij ook vaker aan de borst, is natuurlijk ook goed voor de productie..;)

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik denk dat jouw productie niet gekelderd is maar dat je kind omdat het zo heet is gewoon meer drinken nodig heeft. Juist met die hitte bestaat er geen veiliger drinken dan borst. Dus gewoon op verzoek aanleggen, en zorgen dat je zelf voldoende drinkt!

Deel Deze Pagina