Ik ben erg benieuwd wat jullie met dit warme weer doen. Vraag me namelijk af of ik niet te flauw ben met onze kerel van 7 weken. Normaal gesproken zat ik met dit weer altijd buiten, lekker in de schaduw. Nu zit ik vooral binnen met de ramen en deuren dicht. Voor mijn gevoel scheelt dat iets in temperatuur met buiten. Onze knul (7 weken) ligt binnen, beneden in de kinderwagen, omdat het op zijn kamertje niet te harden is. Na het avondeten mag hij in de wagen even mee naar buiten, dan is het wat koeler. Nu hoorde ik van een kennis dat die haar zoontje (2 maanden) lekker mee naar buiten neemt, in de schaduw en zelfs laat afkoelen in een zwembadje. Wat doen jullie?
Wij blijven ook zoveel mogelijk binnen of in de schaduw, is veel te warm buiten... Wel gisteren voor t eerst in het badje buiten, maar hij kan nu ook al aardig zelf zitten. Ik zou de hitte niet opzoeken....
Hier 4 weken oud en hebben boodschappen gedaan vanmorgen. Verder ligt ze hier binnen in de kinderwagen te slapen. t Is hier erg warm achter t huis en geen schaduw. Nu clustertijd dus doe haar er geen plezier mee om nu naar buiten te gaan
Met 7wkn zou ik net als jou in de vroege ochten en late middag even wandelen en verder binnen. Mijn zoon van ruim 6mnd neem ik nu wel mee de tuin in.. lekker uit de zon in zn mini badje samen met mama.. dolle pret..
zo klein zou ik s ochtends wel in kinderwagen lekker even buiten zetten tot uurtje of 10 dan is het voor jezelf ook nog lekker en dan naar binnen gordijnen waar zon vol op schijnt e.d. dicht en dan om uurtje of half 5 evt. weer even gaan wandelen, bij rond de 19 a 21 graden zou ik dan weer wel rustig de hele dag buiten zitten met kleine in kinderwagen met klamboe erover in de schaduw.
Ik heb haar de eerste 1.5 maand lekker in de box beneden in de woonkamer laten liggen metdat warme weer. Daarna voorzichtig een tijdje buiten gezeten met haar dat kan echt wel vind ik dan. Liet hoe klein ze ook was gewoon de deur open. Maar wel zo dat ze niet op de tocht lag.
Als je schaduw hebt in de tuin en het is er niet te warm kun je je kind het best gewoon lekker buiten laten slapen. Goed voor de vit. D maar ook voor jou
Hier was het vandaag 31 graden. Ze heeft het net zo snel warm als ik en word buiten totaal niet gelukkig. Wij blijven overdag dus binnen. Zo meteen gaan we even met zijn 3en de hond uitlaten.
Lekker buiten in de schaduw en in het badje .. maar dan wel rond half 4 's middags.. Daarvoor lekker binnen
S morgens en s middags even wandelen, boodschapjes doen enz. Onze man is verder nu vooral binnen. Als hij slaapt ga ik lekker in de zon zitten.
Met dit weer doen we lekker niets! Lekker afkoelen in het zwembadje of spelen op de koude vloer binnen...
Heerlijk in de tuin spelen in het gras, uiteraard in de schaduw. Lekker spelen met water of heerlijk wandelen in het bos.
Ik zat vorig jaar met deze hitte ook vooral binnen hoor Scheeld wel dat we toen nog geen afdak hadden dus minder schaduw, is nu beter geregeld
Hier ligt ons humpie lekker binnen beneden in de wandelwagenbak. Dat is het meest koel idd... Vind het wel beetje sneu voor hem. 'smorgens ga ik met hem wandelen, en na het eten.
overdag binnen of hooguit even in de schaduw buiten maar niet lang. Verder ligt ze wel boven maar daar is het koel aangezien wij na even luchten alle ramen en rolgordijnen dichthouden. Verder ´savonds ook even buiten in de schaduw zitten of een blokje wandelen. Verder niks.. Voor mij te warm maar ook zeker voor haar.
Hier ben ik het niet mee eens. UV stralingen weerkansen van allerlei voorwerpen! Dus lekker binnenlaten..... Desnoods babyfoon meenemen?
Je hebt groot gelijk hoor.. Veel te warm om die kleine midden van de dag mee naar buiten te nemen! Vorig jaar ging ik ook alleen 's avonds een rondje wandelen en bleef voor de rest binnen of ging op bezoek en dan ook natuurlijk binnen blijven!
Toen mijn dochter klein was bleef ik lekker binnen: Alles potdicht, en dit scheelde echt wel een paar graden met buiten. Nu met mijn zoontje lukt dat helaas niet meer, daar mijn dochter nu lekker buiten speelt (met verschillende parasollen en zonnescherm naar beneden). Op het heetst van de dag doen we een middagslaapje, en als ze dan wakker worden hebben we aan 1 kant van de tuin weer schaduw. Campingbedje op voor mijn zoontje en dan zitten we lekker buiten. Badje doe ik niet met mijn zoontje. Vind ik hem nog te klein voor.
Wij zijn lekker de hele dag buiten. Af en toe eventjes in het zwembadje. Gisteren met z'n tweetjes in het grote zwembad in de tuin geweest... Maar hoofdzakelijk in zijn eigen kleine badje. Lekker in de schaduw en hij slaapt ook buiten in het campingbedje. Als hij wakker is heeft hij wel een zonnebrilletje op (tja papa is opticien dus oogjes worden goed beschermd)
Wij zijn dinsdag naar de dierentuin geweest en dat ging heel goed. We hebben zo'n duowagen waarbij de baby in een kinderwagenbak met kap ligt en dan aan het voeteneind zit weer een kap die over de kinderwagenbak en het buggygedeelte gaat. Ik moet wel zeggen dat de gevoelstemperatuur helemaal niet zo heet was die dag, gek genoeg. Gisteren heb ik binnengezeten met de kinderen. Na het middagslaapje van de oudste is hij met papa mee de tuin ingegaan om te 'helpen' met de betegeling . Goed ingesmeerd uiteraard.