Hier zit ik ook voornamelijk binnen met de kleine. Ik heb ook geen tuin alleen een balkon maar daar is het bloedheet smiddags. Ik ga alleen met hem naar buiten om de honden uit te laten en voor de boodschapjes als dat nodig is. Verder ligt hij gewoon lekker overdag in zijn hangmatje of in zijn bedje. Gisteravond zijn we wel even naar de paarden geweest een half uurtje, we moesten er gewoon even uit! Toen was het al flink afgekoeld en meneer in de schaduw onder de bomen gezet en toen ben ik de paarden onder de douche gaan zetten
Hier geen tuin, balkon is niet veel aan (mede met dank aan de buurtduiven en de gemeente die 1x per week de grijze vuilniszakken ophaalt, 1x raden waar de zak met poepluiers staat te broeien) en in de middag bloedjeheet. De kinderwagen krijg ik niet zelf maar buiten en terug naar binnen ivm trappen. De bondolino is te warm, draagdoek nog in bestelling. Conclusie: als manlief er niet is zitten we noodgedwongen binnen...
Wij zitten helaas ook de hele dag binnen, maar dat is met deze warmte toch echt de beste optie... hoewel het vandaag nog wel een beetje gaat omdat er wat wind staat.. Dochtertje is helaas al twee dagen erg huilerig en wil het liefst de hele dag drinken.. zal ook wel van de warmte komen, maar kan ook de nasleep zijn van de entingen die ze dinsdag heeft gehad.. gistermiddag heeft ze wel een hele tijd geslapen, ik hoop dat ze dat nu weer gaat doen, kan moeders ook es even wat anders doen
Grappig, onze opticien zegt juist dat het beter is om een petje te dragen en geen zonnebrilletje, omdat de pupillen niet goed de reflexen aanleren. Maar ik zou vooral lekker binnen blijven waar mogelijk. Boodschapjes lekker 's morgens vroeg voor 10 uur en daarna binnen tot laat in de middag. Of je moet echt een hele goede schaduwplek hebben (en dan bedoel ik niet een parasol of zo want dan wordt het toch heet, maar van een grote boom of van een gebouw....dan zou het wel kunnen evt.)
Zo weinig mogelijk haha Maar ik ga gewoon sniddags naar buiten hoor.. Romper aan, insmeren, hudrofiel in de kinderwagen, doekje mee en koud water om op zn hoofdje/nekje te leggen parasolletje en gaan.. Ik zal toch ook mn boodschappen moeten hebben, of eens ergens naar toe.. En aangezien ik van dit weer ontzettend geniet en een schijthekel heb aan regen, kou of whatever ga ik dus niet hele dagen binnen zitten en me rot vervelen
Ik was al bang dat wij de enigen waren.. Bij ons is het binnen benauwder dan buiten in de tuin (in de schaduw dan hè). En met dit weer gaan we ook gewoon lekker wandelen. De deuren staan ook gewoon open. Ik kan het onze dochter van 3,5 ook niet aandoen om de hele dag binnen te zitten..