wat doen jullie er tegen....niet fit zijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Extra vroeg naar bed gaan, Airborne vitamineshot nemen (weet niet of ze dit verkopen in NL?) en in mijn Nutribullet 2x per dag een verschrikkelijk gezonde smoothie maken. Werkt als een tierelier! Sterkte, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt! :)

2. Oedy

Oedy Actief lid

22 aug 2013
    326
    17
    18
    NULL
    NULL
    Dit inderdaad!

3. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Berocca. Dit spul is echt super. Ze verkopen het volgens mij niet meer in Nederland dus je moet het wel uit Engeland bestellen (Amazon). Helpt ook heel goed bij katers :p Is een bruistablet met allerlei vitaminen en mineralen en het is nog lekker ook.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Ik zal eens gaan googlen op van alles. Iets innemen dat heeft niet echt mijn voorkeur...maar zal eens kijken. Ik ben iig begonnen met een sapje. Ik vind fruit heerlijk dus dat was een goed idee. Net 4 sinaasappels en 3 kiwi's geblenderd en samen met zoontje gedeeld:)

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

en sowieso op tijd in bed en het niet drukker maken als dat je het al hebt.

6. susy26

susy26 Niet meer actief

Handige tips hier!

7. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    ik neem sowieso altijd bovenop mijn multivitamine een vitamine C en D in ter preventie... Als ik niet zwanger ben voel ik me er ook kiplekker bij :D

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik neem extra vitamine C tabletten in ( van Garden of Life ), veel slapen, extra water drinken en het zonnetje opzoeken.
    Zoals vandaag, lekker veel buiten zitten.
    Beterschap!
    Kwakkelen is irritant.

Deel Deze Pagina