Extra vroeg naar bed gaan, Airborne vitamineshot nemen (weet niet of ze dit verkopen in NL?) en in mijn Nutribullet 2x per dag een verschrikkelijk gezonde smoothie maken. Werkt als een tierelier! Sterkte, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Berocca. Dit spul is echt super. Ze verkopen het volgens mij niet meer in Nederland dus je moet het wel uit Engeland bestellen (Amazon). Helpt ook heel goed bij katers Is een bruistablet met allerlei vitaminen en mineralen en het is nog lekker ook.
Ik zal eens gaan googlen op van alles. Iets innemen dat heeft niet echt mijn voorkeur...maar zal eens kijken. Ik ben iig begonnen met een sapje. Ik vind fruit heerlijk dus dat was een goed idee. Net 4 sinaasappels en 3 kiwi's geblenderd en samen met zoontje gedeeld
ik neem sowieso altijd bovenop mijn multivitamine een vitamine C en D in ter preventie... Als ik niet zwanger ben voel ik me er ook kiplekker bij
Ik neem extra vitamine C tabletten in ( van Garden of Life ), veel slapen, extra water drinken en het zonnetje opzoeken. Zoals vandaag, lekker veel buiten zitten. Beterschap! Kwakkelen is irritant.