Mijn man is meestal 4 avonden in de week sporten minimaal, ik ben dan bij mn cavia opvangetje bezig als ik mn dochter in bed heb gelegd. En de laatste tijd veel zp nu ik last heb van mn bekken
Ik ben vaak echt moe als de kleine meid op bed ligt. Twee avonden in de week rijd ik paard. En daarna ga ik lekker in bad en even tv kijken of lezen. Overige avonden ook meestal lezen of tv kijken of achter internet. Soms nog een wasje opvouwen o.i.d.
Heel veel, rommelen in huis, tv kijken, pc/internet, knutselen, yoga, lezen, wijntje drinken, bellen,
Op maandag heb ik altijd de "punnicclub" hihiih nee dan komen me moeder en tante altijd freubelen en dinsdag is een echte zwemavond bij ons m'n oudste traint dan van 18.00 tot 20.00 uur en ik sluit in om 19.00 tot 20.00 en dan gaan wij naar huis en dan gaat me man van 21.00 tot 22.00 uur trainen. en verder houden we het meestal wel lekker rustig beetje series volgen of lezen of putteren
werken! ik werk altijd in de late diensten van 1600-2330 en als ik dan thuis kom, nog snel even wat drinken , beetje opruimen , soms als mn man wakker is nog even kletsen en daarna lekker douchen en slapen!
opruimen folders neuzen tijdschrifjes lezen tv, turkse zenders veel series die ik volg internetten veel lekker in bed tv liggen kijken
Ik heb altijd wel wat te doen 's-avonds, knipklantjes, vergaderingen, vanavond ga ik de school van mijn kids versieren (kerst), boekhouden.
Hier hetzelfde zoals bij velen: TV staat aan, laptop ook, soms gaat manlief op de wii of ps 3 spelen. Of we doen samen een game, mariokart, marioparty ofzo.. Begin van de avond ga ik altijd douchen en dochter in bad doen.
meestal huishoudelijke dingen omdat ik werk overdag, 1 keer in de week werk ik 's avonds. verder dingen die niet of moeilijk kunnen met een peuter om je heen, haar kleuren, douchen, in bad, laptop, tv. ik ga de deur niet uit 's avonds omdat mijn meisje dan op bed ligt en mijn man eigenlijk altijd werkt.
Meestal tot 20.00 of later werken en dan snel opruimen eten etc en dan lekker even internetten , tv kijken en naar bedje toe!
Series kijken, (ook echt schandalig veel series.. geloof zo'n stuk of 9 maar ze hebben nu allemaal momenteel een winterstop ) Bellen, In huis rommelen, computeren, met mn man of alleen spelletjes op de wii spelen... Ook maak ik taarten/cupcakes op opdracht en die maak ik dan vaak 's avonds... Dan heb ik er tenminste lekker de vrijheid en tijd voor.
Hier ongeveer hetzelfde, ook een seriefanaat dus die kijken we dan of beetje internetten. Mijn vriend gaat een beetje programmeren. Boek lezen, soms haken. En we gaan allebei 1 keer in de week sporten 's avonds. Ik heb ook 1 keer in de maand mijn studiegroep voor mijn opleiding en soms moet ik studeren. Genoeg te doen dus BTW, ik hou wel van saai eigenlijk Wil het liefst 's avonds gewoon thuis zijn.
De ene week werk ik 2 avonden, de andere week 4 avonden. Als ik dan thuis kom ga ik even ontspannen achter de computer, spelletje doen, op het forum, nieuws kijken enz. Soms kijk ik televisie, the voice of holland i.i.g.. Tijdschriften lezen vind ik ook leuk. We gaan ook wel op visite soms bij familie en dan om een uur of acht alweer naar huis voor de kinderen. Als ik een vette bankrekening zou hebben, zouden we vaker weggaan met z'n tweeen 's avonds, naar de bioscoop of uit eten. Heb nog wel 2 bioscoopbonnen liggen, cadeau gehad bij het lid worden van de veronica gids. We zijn van plan om naar nova zembla te gaan, lijkt ons een goeie film.
Gemiddeld één keer per week uit eten/uit met vriendin/vrienden en/of feestje, werken (daar kom je overdag onvoldoende toe met een tweeling van één thuis als zzp'er), series kijken, film kijken, internet en verder wat huishoudelijke taken. Verder regelmatig bij familie op bezoek tot een uur of acht of met z'n allen blijven slapen bij mijn ouders. Maar dat is niet iedere week natuurlijk. Sport, verdere afspraken met vrienden etc. komen vooral overdag voorbij.
Als de kleine slaapt samen lekker tv kijken en gezellig babbelen, als de kleine nog wakker is lekker stukje lopen en op visite
Mn man sport minstens 3 avonden per week en gaat op andere avonden ook veel met vrienden weg dus ik heb vaak het rijk voor mij alleen. Nadat ik mn zoontje op bed gelegd heb, ga ik afwassen en vaak nog stofzuigen+dweilen. Dan plof ik op de bank met een kop thee om het nieuws van 8 uur te kijken en daarna zap ik nog wat rond of lees ik een boek. Internetten doe ik s avonds niet zoveel meer, dat doe ik overdag al genoeg. Ik ga meestal vrij vroeg slapen, tussen half 10 en half 11 want na een dag mama zijn ben ik echt supermoe 's avonds.
Meestal kijken we tv. Vaak doet mn vriend een spel op de ps3 en ga ik een tijdschrift lezen of hem helpen als hij niet verder komt met zn spel Of we gaan wandelen, op bezoek bij vrienden of schoonouders of ze komen bij ons. Doe ook vaak de was ff 's avonds. Op koopavonden gaan we nog wel eens de stad in. We vervelen ons niet vaak!