Wat doen jullie in de avond?

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier ook voornamelijk tv en internet. Manlief soms op de xbox, en ik er naast op de laptop

2. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voornamelijk studeren.... Tv kijken komt er hier niet echt meer van.
    Daarnaast twee keer (ongeveer) in de week hardlopen, alhoewel dat er nu even niet meer in zit. Maar na de bevalling ga ik het zeker weer oppakken.

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wij kijken tv, filmpje, kletsen wat, internette, hij op de xbox, vind het leuk om taart/koekjes/bonbons te maken.. En natuurlijk af en toe vroeg naar bed haha..

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik ga 2 keer in de week savonds een uur wandelen.
    Of wat tv kijken wat internetten.
    Of af en toe een wasje strijken en opruimen.
    Ik vermaak me prima.
    Oja en soms ergens wat gezellig eten met vriendinnen :)

5. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ik ga meestal wat internetten,kletsen met m'n man,of tv kijken.

6. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Weinig meiden hier dus die sporten :D

2x per week sporten, rommelen in huis of anders manlief achter de tv en ik de laptop.

7. Mayon

Mayon Niet meer actief

Mijn man is momenteel bezig met schilderen, verder heeft hij veel 'nevenactiviteiten' die natuurlijk s avonds moeten gebeuren :x

kzelf lees eerst de krant, vaste prik. dan ga ik lezen of hobbieen, soms nog wat was opvouwen ofzo.

8. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Koken - eten - boel weer afruimen - kindje voor een dutje naar bed - broodjes smeren voor de volgende dag - afwassen - wasje draaien en opruimen - stofzuigen - 20:00 gtst kijken (momentje voor mezelf :D) - kindje weer uit bed - flesje geven - in bad doen - even spelen - 22:00 naar bed brengen - kleren voor de volgende dag klaar leggen - douchen - naar bed - uitgeteld val ik gelijk in slaap

9. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Hier eerst gezellig met zijn allen eten. Met zijn alle even gedeeltelijk de boel opruimen. Samen de meiden op bed leggen. Dan ga ik de keuken poetsen en mijn man gaat stofzuigen. Om de avond doe ik hardlopen met vriendinnetjes of alleen.
    Daarna lekker lang douchen, tv kijken, beetje kletsen of achter de laptop. Nog even voeden en hop naar bed.

Deel Deze Pagina