Voornamelijk studeren.... Tv kijken komt er hier niet echt meer van. Daarnaast twee keer (ongeveer) in de week hardlopen, alhoewel dat er nu even niet meer in zit. Maar na de bevalling ga ik het zeker weer oppakken.
Wij kijken tv, filmpje, kletsen wat, internette, hij op de xbox, vind het leuk om taart/koekjes/bonbons te maken.. En natuurlijk af en toe vroeg naar bed haha..
Ik ga 2 keer in de week savonds een uur wandelen. Of wat tv kijken wat internetten. Of af en toe een wasje strijken en opruimen. Ik vermaak me prima. Oja en soms ergens wat gezellig eten met vriendinnen
Weinig meiden hier dus die sporten 2x per week sporten, rommelen in huis of anders manlief achter de tv en ik de laptop.
Mijn man is momenteel bezig met schilderen, verder heeft hij veel 'nevenactiviteiten' die natuurlijk s avonds moeten gebeuren :x kzelf lees eerst de krant, vaste prik. dan ga ik lezen of hobbieen, soms nog wat was opvouwen ofzo.
Koken - eten - boel weer afruimen - kindje voor een dutje naar bed - broodjes smeren voor de volgende dag - afwassen - wasje draaien en opruimen - stofzuigen - 20:00 gtst kijken (momentje voor mezelf ) - kindje weer uit bed - flesje geven - in bad doen - even spelen - 22:00 naar bed brengen - kleren voor de volgende dag klaar leggen - douchen - naar bed - uitgeteld val ik gelijk in slaap
Hier eerst gezellig met zijn allen eten. Met zijn alle even gedeeltelijk de boel opruimen. Samen de meiden op bed leggen. Dan ga ik de keuken poetsen en mijn man gaat stofzuigen. Om de avond doe ik hardlopen met vriendinnetjes of alleen. Daarna lekker lang douchen, tv kijken, beetje kletsen of achter de laptop. Nog even voeden en hop naar bed.