Echt precies dit...... En fotoboeken van de kids maken, en folders doorspitten.... Daarom vind ik het ook heerlijk als mijn man avonddienst heeft, Lekker wat te snacken op de bank, en ongestoord 3 uur aan een stuk foto's sorteren, en in een online album plaatsen. Echte ontspanning voor mij.....
Niet veel...huisje opruimen voor de volgende dag en dan op bank series kijken op tevee. (Dat is zo'n kastje) helemaal verslaafd aan smallville dus mis mn man niet als die avondje weg is 😂
Internetten, series kijken, swifferen en dweilen, wassen vouwen, afwassen/afdrogen, kaarten/spelletje met man
Huishouden, online winkelen, administratie en regelzaken, douchen, serie kijken, appen, lezen, kletsen met man, ZP, internet. En vroeg slapen haha. Soms sporten of etentje of naar vrienden ofzo.,
Appen,tv kijken,opruimen,douchen,online winkelen (grote favoriet) administratie Ik ga eigenlijk te weinig weg,zou ii meer moeten doen.
Momenteel werk ik tot 20.30 of tot 21.30....Als ik dan thuis kom plof ik lekker neer op de bank, kop thee erbij, met man de dag doornemen en dan ga ik lekker op zp, even heeeeeeerlijk tijd voor mezelf. In het weekend hebben we vaak een verjaardag, of gaan we lekker eten bij vrienden of familie of ze komen hier eten. Of mijn beste vriendin komt. De avonden die ik vrij ben (eigenlijk alleen in het weekend) doe ik ook echt geen huishouden.
Man moet savonds vaak werken en als zoon doordeweeks naar bed gaat (wat pas om 9.00 is) ruim ik daarna nog wat op, kijk nog een uur tv en ga naar bed. In het weekend doe k vaak nog een was, stofzuigen, tv kijken en internetten.
Oh bah dat lijkt me zo vreselijk saai!! Is je man er ook niet met het eten? Mijne is a.s woensdag een avond weg en ik vind het nu al niet leuk. Meestal als de kleine op bed ligt ga ik hier een beetje neuzen, de was doen maar het liefst ga ik schrijven. Ik heb dan de rust en tijd. Als ik dat niet doe, kijk ik series op Netflix.
Ik ben idd ook met het eten alleen..zoiezo is me relatie na de knoppen. Ben pas gescheiden maar wonen nog samen tot hij een woning heeft gevonden
Kan je ook niet weten.maar ook Door z'n werk heb vaak aangegeven dat ik het zwaar vind met 2 kleine kinderen en dat ie maar iets anders moest gaan zoeken..maar ja werd nooit gehoord
internetten, tv kijken, haken, achter de naai machine, kaartjes maken, iets bakken, tijdschrift lezen. Kortom: iets voor mezelf. Wat ik absoluut niet doe is het huishouden 's avonds. Dat kan, in mijn ogen, ook wachten tot de volgende dag. Anders heb ik helemaal geen tijd voor mezelf.
Oh ik heb genoeg tijd voor mezelf s'avonds! Sporten, wandelen, naar vriendinnen, filmpje kijken met m'n man, lekker buiten zitten, beetje op de ipad 👍 Het huishouden is helemaal gedaan als de kinderen op bed liggen.
Naomi slaapt gelukkig de nacht door, dus kan ik 's avonds wat doen. Landleven spelen, hier lezen, tv kijken of opruimen. Helaas maak ik geen tijd voor mijn favo hobby: borduren... Misschien als ik weer lekker buiten kan zitten in de tuin 's avonds.