Wat doen jullie in de droger?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sterrefeetje, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

'vind het eerlijk gezegd beetje stomme opmerking;) je kan het ook als een luxe zien die je graag wilt. kijk ik kan op vakantie gaan maar ik kan ook thuisblijven. is ook gratis. maar een beetje plezier of gemak in het leven is toch ook weleens fijn. plus ik heb geen zin in al dat vocht in mn huis in de winter en ik zou trouwens ook nog niet eens weten hoeveel droogrekken ik dan wel niet zou moeten hebben met 5 man.

2. Tikkel

Tikkel Lid

21 feb 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles, behalve bh's en de fietskleding van mijn man.

3. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Ik gebruik de droger zo min mogelijk (geld, milieu enzo). Maar in huis kan ik net 1 was kwijt, en als ik niet buiten kan drogen moet de droger wel eens ingeschakeld worden. Daar gaan de lakens, handdoeken, theedoeken, washandjes, ondergoed en werkkleding in.

Met mooi weer gaat alles naar buiten. Héérlijk ruikt het dan!

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    De meeste dingen mogen er inderdaad gewoon in. Maar je kleren worden er niet mooier van en een droogbeurt kost ruim een euro. Door de kleding er niet in te gooien bespaar ik dus 2 a 4 euro per week. Ook beter voor het milieu :). Nu hebben wij een zolder waar 1 droogrek kan staan (kan 1 was op hangen) en als ik om de dag was redden we het zo prima met de was.

5. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alles.......Behalve de kleren van mijn zoon. Een heel soms de nieuwe longsleeves van vriendlief ook niet maar als ze een aantal keer gewassen zijn dan wel.

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Alles! Behalve de kleding van mijn dochter.:D

Hij draait ook echt overuren hier. Maar ik heb n kleine flat, en geen ophang mifelijkheden. Tja, de woonkamer misschien maar daar pas ik voor:p

7. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik gooi alles in de droger, en onze kleding blijft er prima uitzien.
    Veel kinderkleding wordt nog door andere kindjes gedragen en ik krijg altijd de opmerking dat het er nog als nieuw uit ziet.:D En hier wordt echt niet alleen merkkleding gedragen, H&M/Hema/Zeeman/Primark blijft ook gewoon prima.
    Scheelt misschien wel dat ik goed wasmiddel en wasverzachter gebruik, alles goed gescheiden was (wit/kleur/zwart) en op 40 graden.

Deel Deze Pagina