Onze zoon is heel erg onrustig overdag. Hij slaapt niet overdag Ik kan hem na de fles van 7.00 weer op bed leggen en dan slaapt hij weer tot 11 uur. Maar als dan uit bed is dan slaapt hij niet weer. Hooguit een half uurtje over de dag. Dit duurt tot 19.00 s'avonds en dan kan ik hem weer weg leggen en dan slaapt meneer wel. Het is soms erg vervelend omdat ik zo niks in het huishouden kan doen. Een draagdoek wil ik niet niet echt goede ervaringen mee en een puckababy ook wil meneer ook niet. Ik heb ook nog een zoontje van 1.5 jaar rond lopen dus het is soms zeer vermoeiend als de jongste. Hij huilt ook veel overdag en hij valt bij mij in de armen in slaap en dan wil ik hem weg leggen en dan is hij direct weer wakker. Hij heeft ook kma en heeft al speciale voeding. Wie herkent dit. En wat hebben jullie gedaan? Iemand tips?
Hoe oud is je zoontje? En waarom leg je hem ná de fles van 7 uur terug naar bed, en waarom zo lang? Het lijkt me dat ie dan gewoon geen slaap meer heeft de rest van de dag. Logisch dus dat ie niet méér wil slapen.
Ons zoontje is morgen 3 maanden dus die hoort overdag nog wel te slapen na de fles hoor. Hij slaapt al vanaf de geboorte niet overdag heel af en toe een uurtje maar meer ook niet. En als hij nu gewoon in de box wilde liggen maar dat wil hij ook niet want dan begint hij ook te huilen. En als je hem op bed brengt ook.
hey ja heel herkenbaar! en ja waarom terugleggen na 7 uur? ik neem aan omdat hij dan wel.moe is...beetje sneu om hem dan expres wakker te gaan houden toch. ja wat je wel kan proberen is het flesje geven wat rustiger aan te doen..en het verschonen net iets langer uitsyellen...en heel heel even.spelen maarja hij is natuurlijk niet voor.niets moe dus moet je oppassen dat hij niet over moe raakt. lastog.. ik weet het hier soms ook niet... hier is het uiterlijk 10 uur..en dan half uur/drie kwartier overdag en dan savonds laat weer... wandelen helpt meestal ook niet eens ik lees mee voor tips