Nu ik hier toch alweer een tijdje rondhang zijn er bepaalde namen die alsmaar terugkomen.. ik vind dit de 'opvallendste' hier: * Partyrocker.. Schrijft leuk en heeft/had last van dezelfde perikelen rondom sm als ik.. * Marnat en RoGiJuLi.. Heel Zp-trouw en ondanks eigen bagage nooit te beroerd zich te interesseren voor anderen. * BabyAngel.. Een testen en nub tuurder * FleurSylvano en Joycey.. Opent hier en daar ook wel eens een topicje * Be Happy, Lov23, Mamabri.. Altijd in voor een eerlijk advies! (ja Be Happy is die ene met dat katje en eendje) * Aszz, Chiggy, Micchan en Umm85.. Groot Lounge fans! * de modjes Babii en Deesdees En vast dat ik er nog wel een aantal vergeet.. Jullie zijn toch wel de 'makers' van Zp
Partyrocker en joycey, schrijven heel leuk vind ik. Ik kom niet onmiddelijk op de naam maar de mama van de drieling hoe heet ze? Haha Ze geeft vaak goede raad en behandeld iedereen met respect
Ooooh ik bedoelde het niet eens als verbetering, maar werd er helemaal blij van Wat een lieverd ben je toch ook
Diep respect heb ik voor Sannebc; Ze blijft even respectvol en probeert zich altijd in te leven in het standpunt van een ander. En dat terwijl ze bijv. in het mazelen topic behoorlijk (agressief soms!) werd aangevallen. Ze is even weg geweest om vervolgens onder haar eigen naam weer terug te komen. Nogmaals: respect! Met lov23 (??) ben ik het vaak eens. Bovendien blijft ze altijd netjes in haar bewoordingen. Vaak ben ik het absoluut níet eens met bosi333 en dirksmama, maarja, een beetje discussie op zijn tijd, daar hou ik wel van.
Umm85, heeft weinig uitleg nodig. Eerlijk, respectvol en blijft zichzelf. Partyrocker vanwege haar eerlijkheid en manier van schrijven. Een die ik steeds vaker zie terugkomen, Joycey.. Met haar (soms wat over de top) grappige teksten. En zo heb ik er nog wel een paar, maar dit zijn toch wel de toppers.
Ik heb het met mijn lijstje overigens echt over de leden die ik vaak in de Lounge zie. Als de andere hoekjes erbij zouden komen kijken, zou het lijstje heel anders worden om andere redenen.
Saja87 jou ben ik vergeten, ookal veranderde jij je naam. Dan nog wist ik wie je was. Ik vind jou echt super.
Wat leuk! Ga er van blozen! Nu mijn lijstje. Saja Aszz Mamabri - Omdat ze zo lekker recht voor het raapje zijn! Smnee Beingmommy Ytest Joycey Imensa Shopaholic Lucia Booey Micchan Omdat ze leuk zijn! En nog een paar waar ik de nick van kwijt ben Dat vul ik aan als ik er op kom. Oja en ik heb altijd veel aan de reacties van Cygnet en Adi. Lees ik graag
Lioness vind ik ook leuk. Ook al zijn we het niet altijd eens. Ooo en El19 nogwat. Met die mooie rooie dochtertjes.
Yeeeeeaaaah ik wordt genoemd Phoe zit te denken,moeilijk dit: vind Joycey altijd grappig, Knap lijkt me een schat en om 1 of andere reden vind ik Nanette77 altijd erg vriendelijk overkomen. Ytest vind ik ook leuk, oh ja en lioness niet vergeten, Else31 is echt een schat, ik kreeg van de week een kaartje van haar, heel erg lief! dirksmama vind ik afwisselend leuk en irritant, ben het vaak met haar eens en net zo vaak totaal oneens En de andere 5000 leden vind ik vast ook allemaal geweldig, ik weet alleen nooit wie wie is, maar deze springen er voor mij wel uit.