Wat doen jullie in het weekend?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleinesara, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Hier nu, na de scheiding en net op mezelf...

Mijn eerste avond en dag, alleen zijn... Vind t verschrikkelijk! Maar alles went zeggen ze..
    Ga maar wat tv kijken en wat rommelen in mijn huisje.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Pff wij weten haast niet hoe we alles in de weekenden moeten krijgen. Sowieso elke zaterdagochtend iemand naar ballet met de oudste. Op zondagochtend met zn vieren en mn vader zwemmen. Verder veel visites bij vrienden, verjaardagen, naar het bos/strand, binnen/buitenspeeltuin...

3. p1982

p1982 Niet meer actief

oudste heeft nu de zaterdagochtend gym
    daarna slaapt de jongste
    daarna stad even in

zondag of familiebezoek of vriendenbezoek en ook regelmatig zwemmen, bos in, ballorig, buiten spelen stuk fietsen of lekker pyama dag

4. sjak

sjak Niet meer actief

Zaterdag houden wij altijd een soort van familiedag. Vandaag de Euromast opgeweest en een hapje gegeten in DeBazar. Vorige week Blijdorp, daarvoor sinterklaasontbijt aan het strand.
    We gaan, zwemmen, naar het bos, leuk dorpje opzoeken in de buurt, elke week wel iets, zondag is de huishoud/luier/koffiedrink/lapzwans-dag. Op mijn doordeweekse vrije dagen ga ik naar Ballorig oid en elke dag het bos in (maar daar woon ik aan)

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik werk elk weekend in de nachtdienst in de zorg. Slaap overdag. Soms heb ik eens een weekendje vrij en dan is zelfs bankhangen met zijn vieren heerlijk..

Gewoon boodschappen doen, op het gemakje eten, wandelen..op visite bij opa en oma...genieten we dan van.

Deel Deze Pagina