Wat doen jullie in het weekend?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 14 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Allebei een keer naar de kerk, dochter s ochtends ook, s middags doen we dan een uurtje werken uit een Bijbels boekje en verder lekker voorlezen, spelen en spelletjes doen.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat ligt aan ons programma op zaterdag! Ik vind het heel belangrijk dat we gewoon 1 rustdag hebben in het weekend. Als we het zaterdag rustig hebben gehad (zoals eergisteren ;) ) dan gaan we zondag de hort op. Gisteren zijn we naar Monkey Town geweest en hebben we ons uitgeleefd op/in die speeltoestellen. Soms is het ook andersom; dat we zaterdag wat leuks gaan doen met het gezin en zondags boodschappen en voor de rest lekker niksen. Maar dat hangt gewoon van de planning (en of we zin hebben) af.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.536
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    De zaterdagen staan vooral in het teken van sporten.De oudste zit op voetbal en de middelste op paardrijden en handbal.Als er tijd over is gaan we meestal wat winkelen en ergens wat eten en drinken.Op zondag moet dochter soms ook een wedstijd handballen als dit niet het geval is gaan we bij schoonouders in de ochtend koffie drinken,Als we geen zin hebben om bij opa/oma langs te gaan dan gaan we met gezin naar het zwembad of ergens een stuk wandelen en wat eten en drinken.Vaak staat er op de zondag ook nog weleens een verjaardag op het lijstje.We wonen vlak bij het strand dus daar zijn we ook regelmatig te vinden voor een frisse neus.

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dat allemaal wat jij noemt :D

Ene weekend is een echt lui weekend, dat is soms gewoon nodig :)
    Soms natuurlijk een verjaardag of zo of eens een dagje winkelen of een gezinsuitje.
    Afgelopen weekend was een combi van huishouden en kleine klusjes in en om het huis en relaxen.
    Vanaf nu zullen er best wat weekenden gevuld worden met babykamer klaarmaken ;)
    Volgend jaar is het tijd voor onderhoud binnenshuis en buitenshuis, dus dan zijn er weer een paar klusweekenden. Als de baby er is zullen er weer wat meer relaxweekenden zijn ;)

Toen ik nog werkte haalde ik in het weekend huishouden in, maar dat hoeft nu eigenlijk niet meer. We verschonen wel de knaagdierenverblijven in het weekend samen, lekker buiten bezig met zijn drietjes. En aansluitend lekker een stuk met de hond wandelen of fietsen of zo :)

5. Koon

Koon Niet meer actief

Vanalles:
    - klusjes/huishouden (zo min mogelijk ;))
    - familie en vrienden bezoeken
    - er met z'n 3en op uit
    - werken (ongeveer 2 weekenden per maand werk ik)
    - vriend naar het voetballen
    - winkelen
    - stappen (apart of samen, uiteraard zonder kind)
    - uit eten (met of zonder kind)
    - bankhangen

6. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Dan breng ik tijd door met mijn kindjes!

7. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Zaterdag doe ik meestal beetje huishoudelijke klusjes, in de middag boodschappen en eventueel nog iets met het gezin (ff naar KFC, Mc Donalds etc.). En eens in de zoveel tijd schoonfamilie bezoeken (die wonen 120 km verder op). Ik ben altijd na 20 uur alleen thuis, aangezien mijn man moet werken.

Zondags is ons "chill" dag. Iedereen doet waar hij/zij zin in heeft. Gewoon beetje rondhangen zeg maar ;)

Deel Deze Pagina