Wat doen jullie in het weekend ?

Discussie in 'De lounge' gestart door annet1985, 18 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

De scherpenberg toevallig??

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zaterdagochtend altijd voetbal ochtend. Smiddags buiten spelen, naar het strand, binnen spelen, ligt een beetje aan het weer. Naar vrienden, of opa's en oma's.
    Zondags naar familie, dierentuin, voetbalwedstrijd, (binnen)speeltuin.
    Soms ook lekker thuis om prutsen, in de tuin bezig en zo.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nee Pukkemuk :)

Scherpenberg wel een optie voor de volgende keer, ik vond Pukkemuk toch wel ver rijden eigenlijk.

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    "weekend" is bij ons niet altijd zaterdag en zondag, mijn man heeft wisselende diensten (verpleegkundige) en ik ben thuis. Dat betekent dat ons weekend ook regelmatig op doordeweekse dagen valt. Wij hebben hier geen vaste dagen voor dingen, behalve dat we op zaterdag altijd bij mijn vader eten met de hele familie.

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Wij doen maar wat, zoals het uitkomt. Afhankelijk van andere plannen, het weer, etc.

Maar vooral niét boodschappen doen op zaterdag. Zo druk! Wij werken dan wel allebei voltijds, toch zorgen we er altijd voor dat de boodschappen al gebeurd zijn.

6. tuc

tuc Niet meer actief

O die ken ik niet. Scherpenberg is iig superleuk

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier is het op zaterdag om 8:45 niet druk bij de Lidl :). Voorheen deed ik altijd boodschappen op vrijdagochtend, maar de vrijdag is mijn enige vrije dag en dan ging mijn enige vrije ochtend ('s middags zijn de kinderen thuis) meteen 'op' aan boodschappen ;)

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja Scherpenberg is erg leuk heb ik gehoord van mijn man en kinderen. Zelf nog nooit geweest, de kinderen wel al een paar keer. Daarom ook gekozen voor Pukkemuk, even wat anders ;)

9. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Misschien, maar op dat tijdstip wil ik echt nog niet in een winkel rondhangen. Tenzij het mijn bakker is, en ik koffiekoeken meekrijg :)

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Snap ik en ik denk dat veel mensen zo denken zodat wij rustig kunnen winkelen ;)

'Helaas' moeten wij om 8 uur al bij de zwemles zijn ;) (eigen keus op zich natuurlijk :))

11. p1982

p1982 Niet meer actief

zaterdagmorgen oudste eerste zwemles nu, daarna sporten

zaterdagmiddag stad in/verjaardag/vrienden of familie

zondag zwemmen, speeltuin, strand etc (ligt aan het weer) of familie of vrienden bezoek of verjaardag

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahaah als je het niet kan dan houdt t op:D Wij vinden het heerlijk, maar ik moet zeggen met mooi weer kriebelt het bij mij ook wel en wil ik ook zsm naar buiten hoor om iets te doen hahaha.

Wow allemaal om 7 uur? Ik ben vaak rond 8 uur wakker op za mag mn vriend uitslapen en ik op zo, maar vaak zitten we wel om 10 uur allemaal beneden en eten we rustig ons ontbijt.
    Zoontje is wel veeeel eerder wakker maar die gaat dan naar beneden met zn lego spelen of op de tablet.

Deel Deze Pagina