de tittel zegt het al. wat doen jullie in je groetesoep. ik heb al zo vaak groetesoep gemaakt maar ik doe er eigenlijk altijd wel wat anders in maar heb nooit echt de smaak die ik wil vandaar mijn vraag.
2 bouillonblokjes, zelf gehakt balletjes draaien, die lgaar laten koken, soepgroentenzakje van de AH erdoor. Laten doorkoken, voila!
Zo'n potje basissoep van Maggi, zakje soepgroenten, vermicelli en hamburger balletjes, daar zit veel meer smaak aan dan gehakt! (ik pluk gewoon stukjes eraf, balletjes draaien is zo'n gedoe! edti; baby aan rechterborst, dus met links typen en dat kan ik niet
maggie blokjes vermacelli zakje soepgroente pakje maggie groentesope kruiden mix peper en bij het opscheppen doe ik onderin me kom 2 of 3 plakjes kaas en een theelepeltje chillisaus om het iets pittiger te maken
In groetesoep doe ik heel veel groetjes! sorry Hier gaat er een pak boerensoepgroenten in, vermicelli, gehakt en runderschenkel.
Hangt ervan af wat ik op dat moment in de koelkast heb staan. Ik rasp allerlei groenten en doe die erin. Soms vlees erbij, rund of kip maar zonder vind ik toch lekkerder. Vermecelli ook altijd een handje van erbij. Kikkererwten ben ik dol op, als ik die heb dan gaan die er ook bij. Soms dan gooi ik er zoveel in dat ik de soep moet overgieten in een grotere pan en moet aanleggen met water, haha. Dan doe ik er uiteraard ook weer extra bouillon bij om de smaak goed te houden.
Biefstuk. Gewoon een kogelbiefstukje van de aldi uit de diepvries, 2 bouillonblokjes en dan later een zakje soepgroente en balletjes.
Groetesoep ken ik niet alleen groentesoep ik doe er soepgroenten in en haal zon pak van Honig groentesoepmix ofzo, vermicelli en lekker gehaktballetjes!
Soepvlees, gehaktballetjes, bloemkool, sperciebonen, wortel, een kruidenbuiltje voor groentensoep, 2 bouillonblokjes, een pakje honig groentensoepmix en vermicelli.
Zo'n Doosje Groentesoep van Uh...Knorr..Daar zit boullion,gedroogde groenten en een beetje vermecelli. daarbij doe ik nog een zak boerensoepgroenten van AH op gevoel een beetje lettervermecelli. en gehakt met een beetje zout en peper. Jummie! krijg ook echt trek in groentesoep
Zakje soepgroenten met tuinkruiden zelfgemaakte gehaktballetjes bouillonblokje en een zakje mix voor groentesoep
mijn man en ik vinden mijn soep heerlijk,dus maken het ook regelmatig ( allerlei soorten soep) ik doe altijd 2 liter water,4 boulion blokjes, en 2 maggie blokjes (voegt net iets extra's aan de smaak toe. echt heerlijk) verse groentes,en gehaktballetjes en vermicceli dan is de soep echt heerlijk