zoals ik in mijn vorige berichtje al zei, alleen maar mooi toch dat jij dat zo kan..... het je en lekkere zelfgemaakte soep, en je zit op de bank
Op die manier doe ik het ook altijd hoor, lekker laten trekken, maar dan van een biefstukje. Ik voeg wel bijna altijd 1 blokje toe voor de smaak.
dan heb je mijn reactie niet goed gelezen want ik maak ook alleen vers eten, niets komt uit potjes of pakjes of bakjes of zakjes of whatever
Bellina, mijn excuses. Ik had ook eigenlijk willen schrijven, "de meesten van jullie", ipv "iedereen". Ik had jou reactie nl ookal gelezen... Wil nog even zeggen dat er niks mis is met de snelle soep hoor, voordat ik overkom als 1 of andere wijsneus of zoiets...Het viel me gewoon op dat de meesten het op die manier maken, meer niet. Ik had dat niet verwacht namelijk..
Ik ben echt van de pakjes soep, vandaar ook dat ik schreef dat ik er groenten in doe. Meer niet ! Ohja en wat vermicelli en wat vegaballetjes. Maar dan moet ik wel een heel goede dag hebben hoor.
@melloncollie: wat voor vega balletjes gebruik jij dan ? Van die grote ? Ik doe altijd: water bouillionblokje groenten vermecelli
zelf heb ik liever alles vers geen voorgesneden groentjes ofzo, maar zie dat het vaak gebruikt word mss dat ik het ook maar eens ga proberen.
Je hebt tegenwoordig van Tivall bij Albert Heijn kleine pakjes vegagehakt wat je echt zelf nog moet draaien. Niet elke zaak heeft ze, ik woonde eerst bij een AH XL in de buurt en die had ze wel. Ik vind ze zelf erg goed te eten, lekkerder dan van die balletjes uit blik (gewoon vlees, wat ik vroeger weleens at).
Ja dat heb ik idd wel eens gezien. Ik durfde er alleen geen ballen van te draaien voor in de soep. Toch maar eens proberen dus.