Wat doen jullie in je vrije tijd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vica86, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

1 dag in de week vrij, en dan doe ik alles wat moet, de post, rekeningen, huishouden, was etc. en als ik het kan inplannen ook rust voor mijn dochtertje zodat ze gewoon eens een dagje thuis is ipv bij anderen.

2. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Poeh, zoveel..

Thuis lees ik graag, kan ik uren lang tv-series op dvd's of gewoon films kijken, verslaafd aan facebook en maak ik graag lekkere dingen klaar..

Verder:
    - Heel veel naar voetbalwedstrijden (binnen- en buitenland)
    - Regelmatig dagjes, weekendjes weg en zonvakanties
    - Uit eten & shoppen
    - Afspreken met vrienden en familie
    - Naar de bios

Zit eerlijk gezegd niet graag thuis, maar dat komt omdat ik niet zo blij zijn met waar we wonen, dus ben veel buiten de deur..

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Naar mn ouders, vangen achter mn dochter:) En mn vriend pland zichzelf vaak zo in op zn werk dat we minimaal 2 middagen per week samen zijn met ons gezinnetje en dan gaan we altijd leuke dingen met Gilani doen:) En sweekends gezellig met zn 3tjes op rak naar Baarle Nassau en t Bels op zondag:)

4. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ben overdag altijd alleen thuis.
    De ene ochtend brei ik, de andere lees ik, achter de naaimachine, filmpje kijken.
    In de middag doe ik het huishouden. Of komt er eens een vriendin langs.

Als vriendlief er in de avond is kijken we tv of op visite/visite ontvangen.

In de weekenden klussen we samen wat, gamen we, wandelen.
    Veel we-tijd in het weekend.

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    - zp'en :D
    - ergens gaan lunchen
    - op de koffie gaan
    - bankhangen
    - met de honden wandelen
    -shoppen
    -klusjes afmaken waar ik anders niet aan toe kom
    - naar de kroeg

6. fafje

fafje Niet meer actief

heel veel lezen op internet (over div onderwerpen), ergens wat eten/drinken, winkelen (of windowshoppen :p), wandelen, koken

man: gamen, sporten, soms wta leusk doen met een vriend ofzo (lunch, met honden naar groot bos etc etc)

samen: wat eten/drinken, wandelen, winkelen, eigenlijk alles...maar beoefneen niet samen een sport of doen geen cursus oid

7. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Door de weeks lekker klooien achter de pc. Vriendlief zit mijn rug naar mijn rug toe, dus we hebben onze eigen dingen.
    Ik voornamelijk weel knutsel en freubelwerk (iets met websites) en hij spelletjes op facebook of zo.

In het weekend uitslapen ! en daarna gewoon de dingen doen waar we zin in hebben. Kan rondje markt zijn, maar ook lekker bankhangen...

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik sport 3-4x per week, mijn man 2x. Verder beetje internetten, (forummen en facebook), winkelen, met mijn dochter iets leuks doen buiten of binnen, altijd tijd tekort in ieder geval!

9. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    WINDSURFEN!! Als het waait natuurlijk, en nu wordt het een beetje koud :D. Maar dan kunnen we weer skien en snowboarden!

Verder Mountainbiken, winkelen, filmpje kijken, Kleine kinder canvas schilderijtjes.

Met mijn vriend ga ik altijd samen surfen en mountainbiken. Ook lekker naar de bios, uit eten of een avondje naar de Ikea of zo vind ik gezellig!

Ben een echt buitenmens!

10. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Internetten,soms breien,filmpje kijken,op visite gaan.
    Ik wil na de bevalling (misschien samen met onze zoon) misschien gaan rolschaatsen of skeeleren (ben er nog niet uit of ik skeelers of rolschaatsen wil)

11. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    In het weekend is het hier net als bij HuiBooBee veel we-tijd. Op zaterdag gaan we vaak even de stad in, visje eten bij de visboer, dingetjes halen die we met boodschappen niet konden doen, dat soort dingen. Als het zondags mooi weer is gaan we vaak even naar een mooi natuurgebied om daar te wandelen. Of naar een leuke stad/meubelboulevard in als er koopzondag is, op visite bij de ouders of vrienden of heeeeel saai (ik haat die zondagen) thuis hangen en aanrommelen.

Als ik zelf vrij ben en dochter is thuis dan hangen we eigenlijk de hele dag een beetje in en om huis. Ik ga er wel minstens een keer per dag op uit met haar, maar meer ook niet. Ze slaapt ook nog vrij veel, dus het komt allemaal nog wel. Tussendoor maak ik wat schoon, forum ik of kijk ik tv.
    Als ik helemaal remi ben of ik plan remitijd (morgen komt bijvoorbeeld m'n zusje hier, ben ik even 'vrij') dan ga ik vaak de stad in, lekker slenteren, kopenkopenkopen :D

12. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Door de week ga ik veel de hort op met m'n vriendinnen, we gaan fitnessen of lekker even t stadje in of gewoon gezellig bij iemand thee drinken. Verder doe ik salsa, en met m'n man ga ik vaak wandelen, naar de dierentuin, filmpje kijken etc.

13. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Veel wordfeuten de laatste tijd haha :D Mn man en ik doen altijd gezellig samen boodschappen op zaterdag, de meeste mensen zijn dan erg gestresst maar wij maken het altijd erg gezellig. <3 Vaak kijken we ook nog wel een leuke film of gewoon wat tv 's avonds, lekker thuis op de bank. Shoppen (als we geld hebben) is natuurlijk altijd leuk, alhoewel dat de laatste tijd vooral voor ons nieuwe huis is (wat ook leuk is!). Ik hou ook erg van lezen en series kijken, mijn man vooral van dat laatste en films kijken. Ook is ie helemaal gek van auto's, wil als we geld hebben een oldtimer racewagentje kopen en die op gaan knappen om daarmee te racen :) Ik vind het alleen maar heel erg leuk dat ie zo'n passie heeft haha :D

Deel Deze Pagina