Wat doen jullie je kind in haren?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elleke, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ons dochtertje heeft haar haar soms alle kanten op staan.
    Nu vroeg ik me af: kun je gewoon haarproducten, wat je zelf ook in je haar doet, in de haren doen?! Ik heb wel haarlotion, maar dat is er eigenlijk zo uit. Haarschuim zit veel beter, maar 'k weet niet of dat wel goed is om dat elke dag in te doen?! Wat doen jullie je kind(eren) in de haren?

2. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Meestal niets... Vooral rond haar kruin staat het rechtop, maar dat vind ik wel schattig. Noem haar vaak piekje.
    Lotion krijgt ze soms erin, na een bad of voor een feestje. Geen idee of het eigenlijk goed of slecht is voor haar en hoofdhuid.

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

haarlotion en omdat ze ook wild piekhaar heeft (lees staat recht overeind) doe ik er nu ook vaak een klein beetje babygel in van zwitsal. En ik maak nu een staartje, dat scheelt ook een hoop!

4. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Helemaal niks. Soms wat gel van zwitsal, maar eigenlijk werkt dat niet. Z'n haartjes zakken zo weer in.

5. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

23 dec 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier haarlotion of gel, beide van Zwitsal. Een keer blazen en het is er weer uit, maar beter dan niks.

6. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Ik doe n klein beetje zwitsal of balneum creme erin. Werkt perfect!

7. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Gel van fructise. Zwitsal gel eerst gebruikt maar onze kleine man heeft zoveel haar dat dat niet meer werkte. Nu dus gel voor volwassenen en zijn haar zit de hele dag goed. Hij heeft ook veel kruintjes waardoor het haar vreemd zit als je er niks in doet.

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Kop met krullen hier bij de oudste, kan die echt niet temmen met zwitsal of wat dan ook, gebruik dus al meer als 1 jaar mijn eigem producten bij haar.

9. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Niks :) bij de oudste van 4 gebruik ik haarlotion van de etos om de rechtopstaande plukken te temmen en gel om zijn kuif omhoog te zetten :)

Bij de jongste doe ik na het haren drogen na het badje, zijn haartjes niet borstelen, zo blijf het wat wild overeind staan, super stoer ipv zo n plat koppie ;) (hij had tot 4 maand berg, dus ik wil de hoofdhuid ook niet triggeren)

10. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    Haarlotion van Zwitsal voor de lekkere geur!
    Daarnaast beetje gel van gewoon merk, die van zwitsal houdt zijn haar niet! Was dus wel regelmatig zijn haar/hoofdhuid goed.
    Ons zoontje is trouwens 19 maanden

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    mijn dochter heeft altijd een vlecht, een staart 2 staartjes of zo'n klein staartje naar achter, af en toe ingevlochten

ik gebruik eigenlijk alleen maar antiklitspray van de kruidvat bij haar, dan maak ik de staartjes of vlechtjes en de pony piekt er soms nog uit omdat het te kort is maar dat maak ik dan vast met een knipje.

onze zoon heeft altijd al dik stug haar gehad en gebruiken altijd taft haargel nr 5

Deel Deze Pagina