Ons dochtertje heeft haar haar soms alle kanten op staan. Nu vroeg ik me af: kun je gewoon haarproducten, wat je zelf ook in je haar doet, in de haren doen?! Ik heb wel haarlotion, maar dat is er eigenlijk zo uit. Haarschuim zit veel beter, maar 'k weet niet of dat wel goed is om dat elke dag in te doen?! Wat doen jullie je kind(eren) in de haren?
Meestal niets... Vooral rond haar kruin staat het rechtop, maar dat vind ik wel schattig. Noem haar vaak piekje. Lotion krijgt ze soms erin, na een bad of voor een feestje. Geen idee of het eigenlijk goed of slecht is voor haar en hoofdhuid.
haarlotion en omdat ze ook wild piekhaar heeft (lees staat recht overeind) doe ik er nu ook vaak een klein beetje babygel in van zwitsal. En ik maak nu een staartje, dat scheelt ook een hoop!
Helemaal niks. Soms wat gel van zwitsal, maar eigenlijk werkt dat niet. Z'n haartjes zakken zo weer in.
Hier haarlotion of gel, beide van Zwitsal. Een keer blazen en het is er weer uit, maar beter dan niks.
Gel van fructise. Zwitsal gel eerst gebruikt maar onze kleine man heeft zoveel haar dat dat niet meer werkte. Nu dus gel voor volwassenen en zijn haar zit de hele dag goed. Hij heeft ook veel kruintjes waardoor het haar vreemd zit als je er niks in doet.
Kop met krullen hier bij de oudste, kan die echt niet temmen met zwitsal of wat dan ook, gebruik dus al meer als 1 jaar mijn eigem producten bij haar.
Niks bij de oudste van 4 gebruik ik haarlotion van de etos om de rechtopstaande plukken te temmen en gel om zijn kuif omhoog te zetten Bij de jongste doe ik na het haren drogen na het badje, zijn haartjes niet borstelen, zo blijf het wat wild overeind staan, super stoer ipv zo n plat koppie (hij had tot 4 maand berg, dus ik wil de hoofdhuid ook niet triggeren)
Haarlotion van Zwitsal voor de lekkere geur! Daarnaast beetje gel van gewoon merk, die van zwitsal houdt zijn haar niet! Was dus wel regelmatig zijn haar/hoofdhuid goed. Ons zoontje is trouwens 19 maanden
mijn dochter heeft altijd een vlecht, een staart 2 staartjes of zo'n klein staartje naar achter, af en toe ingevlochten ik gebruik eigenlijk alleen maar antiklitspray van de kruidvat bij haar, dan maak ik de staartjes of vlechtjes en de pony piekt er soms nog uit omdat het te kort is maar dat maak ik dan vast met een knipje. onze zoon heeft altijd al dik stug haar gehad en gebruiken altijd taft haargel nr 5