Ik nog steeds met een hydrofiele luier, maar dacht er vanmorgen ineens aan wanneer ik over zal gaan op een kleine, dunne badhandoek... Dus wat doen jullie?
ik heb van die handdoekjes voor baby's met een kapje aan, die gebruik ik ook gewoon voor in het park en om hem lekker in te wikkelen dus geen weggegooid geld
Hier vanuit de douche zo'n badstof omslagdoek en dan op het aankleedkussen verder met een hydrofiele doek. Vind ik toch nog steeds het fijnst omdat je er toch beter mee in de plooitjes (liezen, oksels, achter oren) kan...
Ik heb ook heel lang een badcape met hydrofiele handdoek gebruikt. Pas vanaf een jaar of drie ben ik overgegaan op een groot badlaken, maar de hydrofiele handdoeken gebruik ik nog steeds om haar haren af te drogen (en om mijn spiegels mee te poetsen).
sinds kort de 5-jarige niet meer omdat ze een gewone handdoek wilde die wij zelf ook gebruiken. Zoonlief nog steeds. Ik vind ze veel fijner en lekker klein en dun.
Met een gewone handdoek. Gaat prima. Enige waar ik wat meer aandacht aan besteed is achter haar oortjes, maar de rest word prima droog met de gewone handdoek.
Al een hele tijd met een normale handdoek Hij heeft wel zijn eigen speciale dunnere handdoeken, maar die gebruiken we al sinds hij 2 maanden is ofzo Ik haat die hydrofiele dingen om mee af te drogen echt enorm
Hier sinds een maand of 2 ook een gewone handdoek die wij ook gebruiken. Gaat prima en kan haar er lekker in inpakken. Badcape met muts wou ze niet meer. Ik droog de liezen, gezichtje e.d. wel even na met een hydrofiel.
Na het badje gaat hij in een badhanddoek. Dan is het grootste gedeelte al droog. Nadrogen doen we met een dunne molton doek, geen idee hoe je zoiets noemt. Is nog wat zachter dan een hydrofiel, maar neemt ook prima vocht op.
Ik droog mijn kleine meid van bijna 18 maanden af met een strandlaken van Rapunzel. Ze wordt al helemaal enthousiast als ze hem ziet Ik pak haar er helemaal mee in voordat ik haar de badkamer uitdraag. Die hydrofiele doeken heb ik alleen de eerste paar maanden gebruikt.
Ik leg 'm in een gewone handdoek en droog 'm daarmee af maar de plooien droog ik nog ff na met een hydrofiel...