Mijn tweeling van net 2 willen sinds een week ineens veel meer slapen? Heel gek! Vaak vragen ze al om half 10 of ze naar bed mogen. Slapen ze makkelijk 1,5 a 2 uur. In de middag gaan ze dan nog eens 1,5 a 2 uur. Ook slapen ze van 19.00 tot 7.30 zonder problemen. Ze zijn niet ziek, wel verkouden maar niet heel erg ofzo. Herkenbaar? Groeispurt ofzo?
Haha geniet er inderdaad maar van want het kan zo omslaan. Hier wilden ze ineens niet meer slapen. En nu ineens wel weer en niet uitd bed te krijgen. Nu zijn ze herstellende van ziek zijn maar ik ben er blij mee. Die twee uurtje heb ik ook nodig met twee peuters hihi Zou er er niet druk om maken hoor. Ze zullen het nodig hebben. Wie weet wat hierna weer komt
Gaat hier ook af en aan. Soms roept hij smiddags of savonds slapen! Bed! Bed! En soms niet slapen! Niet slapen (gaat ie alsnog wel hoor haha) ene keer slaapt hij een uur dan zo weer 2 uur...wisselend dus!
Die van mij hebben vandaag weer 2x2 uur geslapen en om 18.30 ben ik ze maar gaan douchen om weer naar bed te gaan. Koekoek! Geniet er maar van, ben zelf niet helemaal fit en ik heb er nog eentje van 9 maanden om me mee bezig te houden 😉
Hier wisselt het op het moment nogal. Pas dacht ik dat het middagslaapje eraf zou gaan, want ze wou al een paar dagen niet slapen. En een paar dagen later slaapt ze zo 2,5 uur. Kinderen zo'n één groot raadsel
Hier slaapt ze de laatste weken ook meer. Eerst liet ik haar max een uur slapen omdat het anders s nachts drama was. Maar tegenwoordig kan ze gerust twee uur slapen zonder drama's 's nachts.