drinkt s'avond maar helft van flesje word daarna weer wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Emmie24, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    Hallo allemaal.

Ik heb een zoontje van bijna 10 maand.

Rond half 6 / 6 uur krijgt Sven altijd warm eten en daarna een toetje.

Als ik hem dan rond half 8 zijn laaste fles wil geven voor de nacht drinkt hij die altijd maar voor de helft op. Je zou zeggen maakt niet uit toch?

Maar hij word dan altijd rond 11 uur weer wakker en dan wil hij weer melk hebben! :(:

Dan geef ik hem dit ook maar want dan denk ik van dan heeft hij toch te weinig gehad ofniet?

Wat zouden jullie doen?

Groetjes Emmie

2. Anna71

Anna71 Actief lid

31 jul 2008
    269
    0
    0
    Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem, alleen geef ik Senna om 5 uur al haar warme eten en toetje.
    Ik probeer overdag zoveel mogelijk eten erin te krijgen en ik moet zeggen: ze eet behoorlijk voor een meisje van 11 maanden.
    's Ochtends pap, fruit en 's middags bijna 2 boterhammen met nog 150 cc melk na.
    Als ze 's middags wakker wordt krijgt ze een liga en daarna om 5 uur 200 gram groente, aardappels of rijst met wat vlees en daarna nog een danoontje toe.
    Als ik haar dan om half 8 haar melk geef dan drinkt ze niet meer dan 80 cc en daar blijft het bij.
    Ook Senna wordt dan om 11 uur of 12 uur wakker en ik geef haar dan ook nog steeds haar flesje.
    Het CB adviseerde mij om dat 'gewoon' te doen, ze schijnt er vanzelf overheen te groeien als ze meer gaat eten overdag.
    Dus eigenlijk heb ik geen echt advies, maar ik lees wel even mee!

Succes
    Anna

3. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    Sven krijgt ongeveer het zelfde als jou hij krijgt alleen nog maar 1 flesje melk.

Oke nou hoop dat hij daar ook overheen groeit! ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit mee maken en of ze misschien tips hebben:D

Jij ook succes

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Is het een idee om het toetje weg te laten? Dat is toch extra? Hier wisselt het nog al of ze een toetje krijgt of niet. Soms is haar groente op en dan is het brullen (meer, meer!) dus dan krijgt ze gelijk haar toetje. En ook als we erg vroeg zijn met haar warme eten, krijgt ze een uur laten weleens haar toetje als wij zitten te eten. Maar eet ze rond half 6 warm, dan krijgt ze het dus zelden. En tegenwoordig gaat de fles weer grotendeels leeg dan 2 uur later...

Deel Deze Pagina