Wat doen jullie kindjes van 3 maanden allemaal?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Foxter, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    Bas kraait af en toe een beetje. Nog niet zo heel veel. In de Babygym dan is hij wel heel druk met zijn armen aan het zwaaien om naar de speeltjes te grijpen. Soms heeft hij er ook één vast en die laat hij dan ook echt ff niet los. Hij vindt het ook heel leuk om naar de mobile te kijken. En natuurlijk naar papa en mama kijken. Dat is het allerleukste.
    Hij heeft zijn handjes nog niet ontdekt, maar hij kwijlt wel veel en stopt ook steeds zijn handen in zijn mond.

Hij ligt wel veel op zijn buik, maar hij kan zijn hoofd nog niet goed omhoog houden (zeg maar gerust dat hij dat gewoon helemaal niet doet) ;). Het CB heeft mij nu doorverwezen naar de kinderfysio.

Bas is wel 4 weken te vroeg geboren dus misschien dat hij daarom ook nog niet echt alles doet wat een gemiddeld kind doet met 3 maanden.

2. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Mijn dochter is 3 weken te vroeg geboren.
    Ze is al flink aan het brabbelen tegen ons, maar vooral tegen haar muziekmobile.. :)
    Alles goed aan het bekijken en vooral haar handjes aan het ontdekken.
    tegen de beertjes van de wipstoel aan slaan.
    En wat ze nu heel veel doet; alles aflikken, mijn kleren, handen, knuffels, armen, gezicht..ziet er echt zo lachwekkend uit! :)

Deel Deze Pagina