Wat doen jullie kindjes vandaag aan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama26, 10 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Thuis alleen een romper met korte mouw. Ze vindt het heerlijk die blote beentjes en armpjes :D
    Als we weg gaan een spaghetti romper met jurkje erover of een tshirtje met dun broekje.

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm nou ben ik echt serieus vergeten mouwloze rompers te kopen in de stad net :(

*zucht*

morgen/maandag is vast alles dicht

3. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ook een romper en als we weggaan kort broekje en shirtje..

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier vandaag een romper met korte mouw, shirtje met korte mouw, kort broekje en slofjes (want kreeg koude voetjes op het gras).

Dinsdag moet ik meer rompers met korte mouw kopen, want ik zag dat ik er nog maar 1 had. Het weer is ook zo snel omgeslagen! Ik heb bijna geen korte mouwen-shirts en vooral van die dubbel lagige broeken...

Shopping-time!

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook alleen een romper en toen we de stad ingingen vandaag ook. Ik heb ook van die rompers van de Hema, maar de witte zag ik niet meer liggen, zijn die er niet meer ofzo?

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    romper en korte broek, net als papa en mama hihi

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Hadden jullie ook een romper aan dan ;)

8. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik sta niet te kijken van de kleurkeuze.. ;)

Hier binnen is het harstikke warm omdat we een flat direkt onder het dak hebben. Buiten was het hier vandaag een graad of 23. Voor buiten in de babycarier (draagzak) had Elian een dun broekje, romper met lange mouw en sokjes aan en een zomerhoedje op. Binnen heeft hij alleen maar een romper aan. Hij is net zo warmbloedig als zijn moeder dus hij zweet zichzelf een ongeluk.. :)

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel

jaaa ikke met een konijntje en mijn man met een varkentje hahaha.

10. Pris

Pris Fanatiek lid

:D :D

Hier ook allen een rompertje, als we weggaan korte broek met (mouwloos) shirt

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    romper met korte mouwen maar het is hier zo heet dat hij net lekker in zijn luier heeft gelegen

12. Is dit s'nachts niet te warm voor de kleine meid?Misschien heb ik het mis hoor maar mali heeft gewoon snachts een romper aan met spagettibandjes en een heel dun dekentje die ze zelf wegtrapt..
    Ik kijk naar mezelf en heb het snachts hartstikke warm.. En dan heb ik niets aan! Ze kan het beter ietsje te koud hebben dan te heet denk ik

13. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Overdag heeft ze een mouwloze romper, shirtje en korte broek aan, snachts ligt ze in een rompertje in een dun slaapzakje, geen lakens of dekens er over. Maar haar kamertje is vrij warm (26gr :()

14. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Hier ook 's nachts in een mouwloos rompertje in de dunne slaapzak.

Overdag een korte broek, rompertje en shirtje met korte mouwtjes.

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Luca heeft nu meestal een rompertje met korte mouw en een broekje aan of een broekje en een hempje zonder mouwen.
    's nachts een rompertje (korte mouw) en slaapzakje.

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm gister lagen er 2 beebjes gezellig samen in de tuin
    1x een tuinpakje met korte mouwen/pijpjes met niks er onder
    en 1x een rompertje only

vonden ze best gezellig :)

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ze heeft nu 2 dagen een jurkje aan met een luierbroekje en dus niks eronder. ik merk dat ze zelf ook een stuk vrolijker is dus het was daarvoor gewoon te warm met de romper er nog onder.

snachts alleen een rompertje en een overtrekje omdat mevrouwtje persee bedekt wil zijn :)

18. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Als we weggaan krijgt ze onderbroekje/t-shirtje en rokje aan maar als we thuis zijn loopt ze al gauw in haar blote billen, vind ze heerlijk!

Deel Deze Pagina