Thuis alleen een romper met korte mouw. Ze vindt het heerlijk die blote beentjes en armpjes Als we weg gaan een spaghetti romper met jurkje erover of een tshirtje met dun broekje.
hmm nou ben ik echt serieus vergeten mouwloze rompers te kopen in de stad net *zucht* morgen/maandag is vast alles dicht
Hier vandaag een romper met korte mouw, shirtje met korte mouw, kort broekje en slofjes (want kreeg koude voetjes op het gras). Dinsdag moet ik meer rompers met korte mouw kopen, want ik zag dat ik er nog maar 1 had. Het weer is ook zo snel omgeslagen! Ik heb bijna geen korte mouwen-shirts en vooral van die dubbel lagige broeken... Shopping-time!
Hier ook alleen een romper en toen we de stad ingingen vandaag ook. Ik heb ook van die rompers van de Hema, maar de witte zag ik niet meer liggen, zijn die er niet meer ofzo?
Ik sta niet te kijken van de kleurkeuze.. Hier binnen is het harstikke warm omdat we een flat direkt onder het dak hebben. Buiten was het hier vandaag een graad of 23. Voor buiten in de babycarier (draagzak) had Elian een dun broekje, romper met lange mouw en sokjes aan en een zomerhoedje op. Binnen heeft hij alleen maar een romper aan. Hij is net zo warmbloedig als zijn moeder dus hij zweet zichzelf een ongeluk..
Is dit s'nachts niet te warm voor de kleine meid?Misschien heb ik het mis hoor maar mali heeft gewoon snachts een romper aan met spagettibandjes en een heel dun dekentje die ze zelf wegtrapt.. Ik kijk naar mezelf en heb het snachts hartstikke warm.. En dan heb ik niets aan! Ze kan het beter ietsje te koud hebben dan te heet denk ik
Overdag heeft ze een mouwloze romper, shirtje en korte broek aan, snachts ligt ze in een rompertje in een dun slaapzakje, geen lakens of dekens er over. Maar haar kamertje is vrij warm (26gr )
Hier ook 's nachts in een mouwloos rompertje in de dunne slaapzak. Overdag een korte broek, rompertje en shirtje met korte mouwtjes.
Luca heeft nu meestal een rompertje met korte mouw en een broekje aan of een broekje en een hempje zonder mouwen. 's nachts een rompertje (korte mouw) en slaapzakje.
hmm gister lagen er 2 beebjes gezellig samen in de tuin 1x een tuinpakje met korte mouwen/pijpjes met niks er onder en 1x een rompertje only vonden ze best gezellig
ze heeft nu 2 dagen een jurkje aan met een luierbroekje en dus niks eronder. ik merk dat ze zelf ook een stuk vrolijker is dus het was daarvoor gewoon te warm met de romper er nog onder. snachts alleen een rompertje en een overtrekje omdat mevrouwtje persee bedekt wil zijn
Als we weggaan krijgt ze onderbroekje/t-shirtje en rokje aan maar als we thuis zijn loopt ze al gauw in haar blote billen, vind ze heerlijk!