Klussen in en om het huis, huishouden, met dochter op visite naar opa en oma, auto wassen... Hij is altijd wel bezig en druk met dingen.
- Klusjes in huis - Computeren - Gamen - Muziek maken/ beats maken (hij heeft namelijk hier een muziekprogamma en paar kleine studioaparatuur) - Onze kleine dochtertje bezig houden / in slaap wiegen / mee spelen - Boodschappen doen - Films kijken Verder weet ik het niet echt
Mijn vriend is niet zo vaak overdag thuis, maar als ie thuis is en t weer zit mee is ie vaak in de tuin aan t rommelen en met de kids aan t schavuiten. Voor de rest vind ie het leuk om met ons gezin iets leuks te doen op zn vrije momenten dus gaan we veel weg! Ik vind het zelf altijd heel fijn als ie thuis is, echt gezellig!
Helpen in het huishouden, spelen met zoonlief, klussen eb rommelen en vooral opbouw en uitbouw van eigen bedrijf op de momenten dat ik er ben of dat ons mannetje slaapt. Ook wat handelen via MP
Huishoudelijke dingen Gamen Boodschappen doen Dochtertje baden, spelen, knuffelen Koken Film kijken etc
In teamsport lijkt me ook niet zo praktisch nee, hij werkt 's avonds en 's nachts en in het weekend en de avonden zijn er meestal wedstrijden. Misschien hardlopen, zwemmen, wielrennen, video workouts? Misschien zijn er ook hardloopgroepjes in de buurt die overdag of in het weekend samenkomen? Maar er moeten toch wel meer interesses zijn behalve computeren? Of iets wat hij altijd al heeft willen doen of leren, gitaar spelen ofzo, of fotografie, boogschieten? Ik noem maar wat
Is een vechtsport niets, die geven ze ook 1x in de week in de ochtend/middag. Tenminste hier wel. Mijn vriend gaat binnenkort op thaiboksen.
Mijn man heeft een onbeperkt fitness abonnement dus gaat regelmatig naar de sportschool overdag, afhankelijk van wanneer hij moet werken. Verder klussen in huis en in de tuin, met de kinderen spelen, Playstation, televisie kijken, mij helpen
Niet veel.. Trekt afentoe de stofzuiger door t huis of haalt een wasje van de lijn. Tuurlijk zorgt ie voor onze zoon en dat vind ik t belangrijkste.
Niet zo veel... Tenminste geen huishoudelijke klussen, hoeft ook niet van mij... Hij gaat mountainbiken, wielrennen, klussen bij de boot, in huis wat doen..l of we doen wat leuks met het gezin...
De dagen dat hij vrij is, wat overigs erg zelden is, is hij bezig in de tuin, garage, auto's wassen, wandelen met de kinderen, boodschappen doen etc. Hier zit hij nooit op de computer oid.
De kleine man verzorgen en vertroetelen, werken, boodschappen, computeren, een boek lezen, de was, vaatwasser en een enkel groter huishoudelijk klusje.