Wat doen jullie mannen als ze thuis zijn overdag??

Discussie in 'De lounge' gestart door mavi derya, 30 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Is er niet een (thuis)cursus die hij leuk vindt?

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Klussen in en om het huis, huishouden, met dochter op visite naar opa en oma, auto wassen... Hij is altijd wel bezig en druk met dingen.

3. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Met de kinderen spelen, motorrijden, aan zn motor sleutelen.

4. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    - Klusjes in huis
    - Computeren
    - Gamen
    - Muziek maken/ beats maken (hij heeft namelijk hier een muziekprogamma en paar kleine studioaparatuur)
    - Onze kleine dochtertje bezig houden / in slaap wiegen / mee spelen
    - Boodschappen doen
    - Films kijken

Verder weet ik het niet echt ;)

5. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Huishouden, boodschappen, koken, buiten opruimen, iets met zn hobby, spelen met dochter, etc

6. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Mijn vriend is niet zo vaak overdag thuis, maar als ie thuis is en t weer zit mee is ie vaak in de tuin aan t rommelen en met de kids aan t schavuiten. Voor de rest vind ie het leuk om met ons gezin iets leuks te doen op zn vrije momenten dus gaan we veel weg! Ik vind het zelf altijd heel fijn als ie thuis is, echt gezellig!

7. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Helpen in het huishouden, spelen met zoonlief, klussen eb rommelen en vooral opbouw en uitbouw van eigen bedrijf op de momenten dat ik er ben of dat ons mannetje slaapt.
    Ook wat handelen via MP

8. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Huishoudelijke dingen
    Gamen
    Boodschappen doen
    Dochtertje baden, spelen, knuffelen
    Koken
    Film kijken etc

9. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    In teamsport lijkt me ook niet zo praktisch nee, hij werkt 's avonds en 's nachts en in het weekend en de avonden zijn er meestal wedstrijden. Misschien hardlopen, zwemmen, wielrennen, video workouts? Misschien zijn er ook hardloopgroepjes in de buurt die overdag of in het weekend samenkomen?

Maar er moeten toch wel meer interesses zijn behalve computeren? Of iets wat hij altijd al heeft willen doen of leren, gitaar spelen ofzo, of fotografie, boogschieten? Ik noem maar wat :)

10. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Is een vechtsport niets, die geven ze ook 1x in de week in de ochtend/middag. Tenminste hier wel.

Mijn vriend gaat binnenkort op thaiboksen.

11. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Bezig zijn met het huishouden of met kinderen lekker knutselen kleien etc etc

12. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Gamen of voor de kinderen zorgen. Als hij thuis is, is de zorg en huishouden echt 50/50 verdeeld.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mijn man heeft een onbeperkt fitness abonnement dus gaat regelmatig naar de sportschool overdag, afhankelijk van wanneer hij moet werken. Verder klussen in huis en in de tuin, met de kinderen spelen, Playstation, televisie kijken, mij helpen :p

14. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Niet veel.. Trekt afentoe de stofzuiger door t huis of haalt een wasje van de lijn.
    Tuurlijk zorgt ie voor onze zoon en dat vind ik t belangrijkste.

15. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet zo veel... Tenminste geen huishoudelijke klussen, hoeft ook niet van mij...

Hij gaat mountainbiken, wielrennen, klussen bij de boot, in huis wat doen..l of we doen wat leuks met het gezin...

16. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Die van mij doet niets. Gamen en computer en dat is het. Hebben hier heel vaak woorden over :(

17. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    De dagen dat hij vrij is, wat overigs erg zelden is, is hij bezig in de tuin, garage, auto's wassen, wandelen met de kinderen, boodschappen doen etc. Hier zit hij nooit op de computer oid.

18. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Huishouden en met de kids spelen, als de kids in bed liggen kijken we series

19. Koon

Koon Niet meer actief

De kleine man verzorgen en vertroetelen, werken, boodschappen, computeren, een boek lezen, de was, vaatwasser en een enkel groter huishoudelijk klusje.

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Huishouden, 24kitchen kijken, kids spelen, boodschppen, geocachen

Deel Deze Pagina