Wat doen jullie mannen als ze thuis zijn overdag??

Discussie in 'De lounge' gestart door mavi derya, 30 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn man is gedeeltelijk arbeidsongeschikt.Hij rijd nu schoolkinderen op de taxi. Dan werkt hij van 07.30 tot 09.30 en van 14.00 tot 17.30 ( woensdag en vrijdag rijd hij om 12.00 uur nog extra ).
    In de uren dat hij thuis is heeft hij de kinderen ( haalt en brengt Levi tussen de middag van en naar school ). Doet op de dagen dat ik werk ook het huishouden erbij. Met lekker weer doet hij wat in de tuin of gaat een stuk met de hond wandelen.
    Is geen stilzitter dus

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Het huishouden
    Lezen
    Internetten
    Computerspelletjes

3. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ik heb ook een man die alleen 's avonds en 's nachts, weekenden. Hij verveelt zich nooit eigenlijk, en helpt geweldig mee in het huishouden :) gaat naar vrienden of is bezig in de tuin en met onze hond.
    Maar idd je aansluiten bij een sportclub of hobby is lastig met zo'n baan! Alles lijkt erop gericht alsof iedereen altijd overdag werkt, best weleens vervelend!!

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Tsjaa onze 'relatie' stelt ook niet veel meer voor helaas

5. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Vrij weinig helaas... hij is van vrijdagmiddag tot vanmorgen vrij geweest em ik moet morgen weer aan t werk, maar het lijkt of er hier een bom ontploft is... en we hebben echt niet iets boeiends gedaan afgelopen dagen en vrijdag en zaterdag weet ik dus niet wat hij gedaan heeft behalve beetje met zoontje spelen... haha

Ik ga zo dus gauw beginnen met puinruimen! ;)

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

muziek luisteren,internetten, muziek en films op internet "afhalen", films en series kijken doen we graag, playstation maar dat is al een tijd geleden, met de baby bezig zijn, in het weekend stofzuigen en helpen met de afwas

mijn rommel opruimen (ik doe wel het meeste in huis maar ik laat alles rondslingeren zoals lege cola flessen, lege zakken chips en dopjes van flessen of tubes er terug opdraaien want dat is ook niet mijn sterkste kant :p )

met mooi weer gaan we buiten wandelen en terrasjes pikken en mensjes kijken :p vroeger met de cabrio weg maar die staat nu maar wat te staan, we zijn met 3 en de cabrio is maar voor2 haha

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Computeren, knutselen met computers en alle computergerelateerde dingen.. Hij neemt zijn werk echt mee naar huis helaas.
    En verder doet 'ie wat dingen in het huishouden, lezen, luieren, tuinieren. Of we gaan een rondje rijden met de auto.
    Hij vindt altijd wel iets om te doen.

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat ik ook doe als ik thuis ben:
    Huishouden, boodschappen, koken, honden uitlaten en vooral veel met onze zoon bezig zijn.

Deel Deze Pagina