mijn man is technicus geloof ik haha Hij werkt ieder geval bij een electrobedrijf maar doet daar van alles omdat hij gouden handjes heeft en koppie koppie electro,alarminst.,lassen,met motoren en ontwerptekenaar en zit nog steeds op school. ook als mij een manusje van alles. erg makkelijk voor in huis!
Mijn ventje is dus medeeigenaar van onze zaak Verder is hij in de vrije uurtjes 's avonds algemeen consulent voor een grote Europese pensioenverzekeraar Liefs Angela.
Mijn ventje is zonwering-monteur... maarre hij heeft afgelopen dinsdag zijn vrachtwagenrijbewijs gehaald (jippiiieee) en nu gaat ie voor zn CE en daarna kijken voor een nieuwe baan in die sector...
Chef-kok van het supermooie Italiaanse restaurant van camile oostwegel ....! Liefs Female (Moest de link er van hem bij zetten hihi)
mijn vriend is witgoed-monteur van de 3 bekende merken zal geen reklame maken hihihi maar super handig als er wat stuk is het is zo weer tip top inorde
Chef-kok van het supermooie Italiaanse restaurant van camile oostwegel ....! Liefs Female (Moest de link er van hem bij zetten hihi) ------------------------------------------------------------------------- Hoi, goeie dat je de link er bij zet, ziet er prachtig uit! ook een man als hoofdagent lijkt me wel leuk, voel je je altijd beschermt. Leuk al die verschillende beroepen.