goedemiddag dames, Ik ben een tijdje terug door mijn beste vriendin gevraagd of ik haar getuige wil zijn, nu ben ik al weken aan het prakkeseren ( want ik wil een geldbedrag geven) over wat ik bij het geldbedrag kan geven iets leuks iets anders als een simpele envelop ik ben erg inspiratieloos op het moment, vandaar dat ik jullie om hulp vraag. Alvast bedankt ☺️
Wij kregen van mijn ouders voor de bruiloft een vaas met daarin opgerold de geldbiljetten, dichtgehouden met een strikje.
Wij hebben het geld geknoopt in een soort boompje/ plantje gekregen en we hebben heeeeeeel veeeeel losse muntjes in van die blond-mokken met een bruidspaar erop gehad. Ook geld mooi gevouwen als een hartje in een fotolijstje met daar mr & mrs 'achternaam' op (heb ik daarna een trouwfoto in gedaan).
Je kunt bij de winkel ook zo een grote badeend kopen met allemaal hartjes erop (zag ik laatst volgens mij nog bij de action) en dan aan het hoofd het geld vastmaken. Of je hebt ook van die getrouwd badeendjes.
Pinterest heeft echt superleuke ideeën om het geld op een creatieve manier te geven. Wat dacht je van deze?
Ik heb voor een goed vriendin een mooie blank houten kistje gekocht. Daar heb ik hun trouwkaart op overgebracht (Google foto op hout https://badschuim.eu/foto-op-hout-zelf-maken/ : kaart inscannen, printen, overbrengen op hout, papier wegwrijven en daarna vernissen) Die kist kunnen ze straks gebruiken voor alle kaarten die ze hebben gekregen. Ik doe er geld in. Zo is het een persoonlijk en blijvend cadeau, het is echt erg mooi geworden. Je ziet achteraf geen randen waar het papier heeft gezeten, en de afbeelding heeft een mooie houtnerf, het is net alsof de kaart/foto op hout is gedrukt
Deze vind ik echt heel leuk! Mijn zus kreeg van hun vriendengroep een geldboompje. Ze hadden een klein olijfboompje gekocht en daar al het briefgeld in gehangen.
Wij geven vaak een boompje met het geld erin geknoopt (symbolische geldboom) of een ballonnen tros met het geld erin (kun je vaak laten maken bij winkels die helium ballonnen verkopen).
Deze was hier een groot succes. Vogeltjes zijn gehaakt (de tortelduifjes) en zitten op een rolletje van muntgeld. De pot zelf is ook gevuld met geld.