Wat doen jullie met alle kaarten ( geboorte ) ?

Discussie in 'De lounge' gestart door boonie, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvinna

kvinna Niet meer actief

Ik heb ervan genoten toen ze stonden en daarna weggegooid.

2. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Hier ook alles in een plakboek geplakt, leuk om terug te kijken:)

3. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Hier ook ingeplakt! Toch leuk na zoveel jaar terugkijken

4. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Ik heb van alle 3 de kids de kaartjes in boeken geplakt...

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik heb zit in de felicitasdoos bewaard met het idee ze in te plakken. Alleen nog de zin in gehad. Het zijn er een stuk of 85 en daar zie ik tegenop. Maar nu toch eens aan beginnen voor de 2e er is :D

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ook ik heb ze bij Thirza ingeplakt in een plakboek. Had een nijntje-baby-boek en heb er een nijntje-plakboek bij gekocht toen voor de kaarten :) Leuk voor later voor Thirza, om nog eens te zien van wie ze een kaart gehad heeft toen.

7. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Volgens mij ben ik de enigste die de meeste heeft weggegooid...
    Ik heb de leukste of met de mooiste tekst uitgezocht en in het album geplakt. We hadden zeker 70 kaartjes dus dat vond ik wat overdreven om in een album te plakken. Zelf heb ik ook een album met heel veel kaartjes en die vond ik altijd maar saai, keek liever naar de foto's.

8. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

ik heb ze ingeplakt. En kijk er weleens in.

9. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik heb drie kleine koffertjes geschilderd en beplakt, deze staan nu op haar kamer. Daarin zitten haar kaartjes,en andere persoonlijke spulletjes die ik wil bewaren.

10. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heb de kaartjes ook ingeplakt tussen heel veel mooie 1ste foto's!

11. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik ga ze ook zeker inplakken! Mijn ouders hebben dit ook voor mij gedaan vind dit geweldig :)! dus ga dit ook voor onze dochter doen!

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik heb alles in een mooie mand gedaan. We kwamen over de honderd kaarten, omdat nu allemaal in te plakken...pfff..nee. En van kaarten krijg je ook zo'n dik album. Dus vandaar dat ik alles in een mand heb gegooid. Soms neus ik er nog wel eens in. En als de kids uit huis gaan, kunnen ze de mand mee krijgen ;)

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik gooi normaal gesproken vrij snel alle kaarten weg die we krijgen, maar de kaartjes na de geboorte van Robin heb ik wel bewaard. Ik heb een plakboek gekocht, ik moet ze alleen nog even inplakken (R is inmiddels bijna 15 maanden...ach ja).

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik heb de geboortekaarten in een doos bewaard, bij alle eerste-keer-spullen.

Fotokaarten, trouwkaarten, geboortekaartjes, verhuisberichten etc bewaar ik in een schoenendoos.

15. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik heb ze allemaal in een album geplakt, we hadden er nogal wat,
    als ik in mijn eigen map kijk, zitten er misschien 15 in en daar konden dus ook fotos bij geplakt worden, maar dat redden we niet, echt 1 album helemaal vol

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

De kaarten die we hebben gekregen na de geboorte van onze kinderen zitten netjes in geplakt in een fotoalbum.

Kerstkaarten gooi ik weg.

Geboortekaartjes, trouwuitnodigingen etc bewaar ik in een aparte doos. Handig voor adressen en data.

17. singa

singa Niet meer actief

Ik heb ze ook ingeplakt maar in een ander boek dan de foto's. Ik heb er ook alle kaarten bij geplakt die ik tijdens mijn zwangerschap heb gekregen.
    Ik kijk het boek ook nog wel eens door.

18. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Ik heb ze toevallig gisteravond allemaal ingeplakt in een foto album. Evenals de felicitatiekaarten voor m'n zwangerschap (deze als eerste, daarna de felicitaties voor de geboorte).

19. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik heb ze allemaal bewaard, wilde ze eerst inplakken maar tot op heden nog niet gedaan. Misschien koop ik nog wel eens een leuke doos om ze in te bewaren.

20. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik heb ze in een doos gegooid

Deel Deze Pagina