Wat doen jullie met broeken met doorgesleten knieën ?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door cowgirl80, 2 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat doen jullie met broeken met doorgesleten knieën ?

1. Ik gooi ze weg

2. Ik geef ze nog gewoon aan, dat is hip

3. Ik maak ze zelf

4. Ik laat ze door iemand anders maken

5. Ik knip de pijpen af en gebruik ze als korte broek

6. Anders namelijk ....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

+100 zo mee eens!

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Gooi ik gelijk weg.

3. Jennifer93

Jennifer93 Actief lid

3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    ik vind dat je niet zo neerbuigend hoeft te doen..
    ik doe er ook altijd kniestukken op, gewoon in dezlfde kleur als de broek en geen plaatjes oid, maar dat kan prima hier voor thuis, we wonen op een boerderij, (incl modder, beestenpoep, olie etc van trekkers en shovels etc etc. daarnaast als ik steeds een nieuwe broeken moet kopen sta ik met die van mij elke week id winkel, ga ik echt niet aan beginnen,, en ik strijk er gewoon spijkerstof overheen, dus het ziet er niet raar of armoedig uit....

4. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Toen mijn zoon jonger was maakte ik dit wel ens met zijn kapotte broeken

Bijgevoegde bestanden:

5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.748
    113
    zuid-holland zuid
    Bij mijn oudste zoontje komen er na 2-3 mnd wel echt gaten in de knieën. Hij voetbalt altijd op het schoolplein en daar horen dramatische slidings bij helaas. Ik heb meestal broeken van NameIt of Shoeby, niet super goedkoop.
    Ik vind het eigenlijk armoe als we in een zo'n wegwerpmaatschappij wonen dat alles wat stuk is meteen maar weggegooid moet.
    Ik zit er aan te denken ze naar de kleermaker te brengen en te kijken of dat er mooi uit ziet dan.

6. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Kniebeschermers een optie? (of zeg ik nu iets geks en is dat niet-cool)

7. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ja, ook nu het liefst elke dag. Mag niet altijd maar als ze zon schijnt en hij naar school gaat vind ik t prima. Hij zit naast de verwarming en speelt een keer een kwartiertje buiten. Iets met choose your battles :p:D

8. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.156
    113
    binnen 3 maanden heeft mijn zoon de gaten op z'n knieën. En dat vind ik toch zonde van z'n name it broeken, dan maar gek of armoedig...
    toch ook zonde als je alles zomaar weggooit? is de natuur ook niet echt voor gemaakt toch?

9. Hip vind ik het niet, maar onze zoon krijgt ze gewoon nog aan naar school hoor. Tenzij er echt een enorm gat in zit, maar zo'n scheurtje met een paar rafels, daar gooi ik een broek niet voor weg ;) Ze hebben hier een enórm grasveld achter school, met tig bomen eromheen. Ik kan me de laatste dag niet herinneren waarop hij níét door het gras gerold had of in een boom was geklommen. Daar zijn die broeken in mijn ogen júíst prima voor :D

10. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Wat zonde zeg dat weggooien. Ik zou er denk ik korte broeken van maken. Maar ik moet er nog achter komen of ik dat een beetje kan.

Voorlopig heb ik hema broeken met extra stevige knie stukken gekocht. Ik ben benieuwd of het wat is. Er wordt nog niet op de knieën geravot.

Deel Deze Pagina