Ik zou het weggeven als het eerst in mijn familiekring / vriendenkring. Er is altijd wel iemand die zwanger is of kinderen heeft. Daarna zou ik het eventueel aan een stichting geven.. Verder zijn er al genoeg tips vermeld zie ik
Kleding heb ik gegeven aan vriendinnen grote spullen oa kinderwagen verkocht via fb en de kinderkamer heb ik aan de kopers van ons huis gegeven had geen zin om het teverkopen
Ik koop voor mijn kinderen vaak wel merk kleding als vingino br@nd ninni vi chaos en order borz dat soort merken, Die verkoop ik weer om daar weer opnieuw merk kleding van te kopen, maar naast hun merk kleding koop ik ook h&m WE fashion Hema prenatal, dit soort kleding geef ik meestal weg of zet op zo'n hoek van Facebook voor bijv een paar euro ( elk kind een euro in de spaarpot bijv voor een hele tas vol nette kleding ) Nu krijgt mijn beste vriendin een dochter en heb voor haar heel veel bewaard, hele camping tas vol alleen maar 50/56/62 De lieve schat doet zoveel voor mij, dus dan krijgt ze het gewoon van mij Merk wel dat ik de kleertjes zoals h&m enzo niet meer kan opsparen aangezien ze veel kruipt en het echt wel faal word
Ik heb alle kleertjes aan mijn zusje gegeven met de boodschap: dit is nu van de familie. Het is van jou en van mij en van ons broertje. Als het kapot gaat, gooi je het weg, als je het niet mooi vind, laat je het in de doos zitten. Maar je geeft het niet weg aan andere mensen! Dan heb ik het liever terug. En dat vond ze heel leuk Nu zijn het echt "onze" kleren en onze kindjes groeien er in op. Ik vind dat echt heel mooi en zij ook.