Ik zet het op de spaarrekening, we krijgen een groot gedrag terug omdat we het niet maandelijks terug krijgen. Dit is voor ons ons spaarpotje het komende jaar. Zo hoeven we per maand niet verplicht iets te sparen. Als er wat over is aan het eind van de maand zet ik het wel op de spaarrekening.
Wij lossen het dit jaar in op een lening. Volgend jaar en de jaren daarna willen we het in de spaarhypotheek storten om de maandlasten naar beneden te halen.
Volgens het bedrijf dat het heeft ingevuld kunnen we zo een 1500 euro terugverwachtten. Maar stond bij dat de definitieve aanslag kon verschillen. Maar wanneer krijg je die eigenlijk? Het is dit jaar beetje lastig allemaalwant werkgever van vriend is failliet gegaan en dus geen jaaropgaaf en allemaal verschillende specificaties van uwv. Normaal kon ik er altijd vanuit gaan dat het tot de cent klompte maar vind het nu allemaal wat enger. We zetten het daaromop de spaar totdat het definitief is.
Ik doe het in mn spaarpotje. We willen graag een of twee fokmerries kopen (friesen) maar niet van die huis tuin en keuken friesen, maar met een goed stamboom etc. En we willen nog verhuizen naar duitsland. Altijd leuk
Wij krijgen waarschijnlijk ook zo rond de 1300 euro terug (voorlopige teruggave). Van een deel daarvan gaan wij op vakantie.. het andere deel, moeten we nog even zien.. waarschijnlijk sparen.
Wij krijgen dit jaar heel veel terug en het geld stoppen we in de verbouwing van ons huis. We hebben voldoende spaargeld achter de hand en ik zie het nut er niet van in om meer te sparen. Anders was het wel op de spaarrekening gekomen.
Ik twijfel nog. Wij krijgen veel dit jaar. 5500,- Twijfel wat er mee te doen tussen. - ouwe corsa uit 1996 er uit en een wat nieuwere 2e auto. - op zij zetten voor de hypotheek schuld die we in het vooruitzicht hebben. - dure cursus voor manlief van betalen. - of onze droomreis maken, rondtrekken in Amerika nu zoonlief nog bijna gratis mee kan in het vliegtuig. Van het bedrag dat we terug krijgen gaat er iig wel een bedrag naar de spaarrekening. Mijn verstand zegt de tweede keuze, uiteraard.