pfff het duurt nog 4 hele lange dagen maar ik zit nu al zo nerveus te zijn ik ben al een jaar aan het tobben met een pees ontsteking , heb een brace gehad , fysio, en uiteindelijk een spuit , deze heeft wel geholpen 3 maanden geleden maar het begon weer gevoelig te worden. moest vorige week op controle komen bij de orthopeed en die heeft besloten om toch die operatie te doen . ik dacht nou fijn als ik zo klaar ben met dat geklooi . maar nu vertelden ze me HOE ze het gaan doen werd ik toch wel bang ze gaan het dmv bloedleegte doen , dus bloed uit mn onderarm , bovenarm afknellen en snijden maar kan me echt niet voorstellen dat ik dan niets voel ???? ben heel benieuwd of er meer zijn die het ook gehad hebben en hoe je ervaren hebt ?
Je wordt wel verdoofd hoor Er wordt intravaneus een verdovingsmiddel in je arm gespoten. De band om de bovenarm zorgt er vervolgens voor dat de verdoving ook echt in je arm blijft en zich niet over de rest van je lichaam vrspreid. De band zorgt er voor dat er weinig totgeen bloed in je arm komt dus ook nauwelijks bloedverlies tijdens de operatie. En als zoudenze niet verdoven dan voel je nog niets. Het is hetzelfde idee als dat je op je arm gelegen hebt tijdens het slapen. Dan kan je er in knijoen wat je wilt maar je voelt niets