28 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joyce, 31 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce

joyce Bekend lid

hallo,

ik ben nu 28 weken zwanger :p wat natuurlijk heel fijn is omdat de beeb nu officieel levensvatbaar is.
    maar ik had dus een vraag die volgens mij weleens eerder hier is gesteld maar goed:
    ik moet de baby nu elke dag voelen, maar mijn vraag is dus hoe vaak moet ik hem voelen? hoeveel keer?
    ik vind dit best wel beangstigend want stel dat ik hem niet voel dan zou ik gelijk in paniek raken ( zit nu al te stressen :( ).
    wat kan ik toch piepen he ;) .

groetjes joyce

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.243
    36.024
    113
    hihi joyce, ik heb helaas geen antwoord voor je, maar snap je helemaal. De een zegt 10 x per dag en bedoelen ze dat dan 10x 1x per voelen per dag of 10x per dag een aantal schopjes..

Trouwens gefeliciteerd met de 28 week! ik moet nog een weekje, maar kijk er ook naar uit.

groejtes suus

3. Niet meer actief

hoi meid
    tja das wisselend
    als het maar 1 keer per dag is denk ik
    en als je rustig op de bank ofzo gaat liggen?
    want als je druk bezig bent kan het zijn dat je het daardoor niet voelt
    succes ;)

4. joyce

joyce Bekend lid

niemand? :(

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik heb in een boek gelezen (Mijn zwangerschapsbijbel) dat je vanaf 30 weken minstens 10 bewegingen per dag moet voelen. Je hoort vaak: 10 x per dag, maar ja, soms houdt een serie bewegingen minutenlang aan. Is dat dan 1 keer?

Ik houd het dus maar op 10 aparte bewegingen. Gefeliciteerd met de 28 weken!

6. joyce

joyce Bekend lid

oke bedankt voor je antwoord ;)

7. volgens mij zou je je kindje zoiezo elke dag moeten voelen vanaf 25 weken
    ik zou niet weten hoeveel keer tis denk ik maar net hoe druk je kind van zichzelf is
    ik heb er dan 2 en die bewegen continu maar je hebt er ook die alleen maar bewegen als moeders zich ontspant

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Het gaat om tien aparte bewegingen, niet om tien "series"...

9. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Het klopt wat Kirby zegt mijn verloskundige heeft het duidelijk uitgelegd vanaf de 28 weken moet je 10 bewegingen voelen, dus als hij 10 keer achteralkaar schopt zijn dat al 10 bewegingen ook al schopt ie de rest van de dag niet meer..

10. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Dat is mij ook vertelt.

11. joyce

joyce Bekend lid

nou allemaal bedankt voor jullie antwoord ik ga nu maar weer verder genieten van z'n bewegingen ;)

Deel Deze Pagina