Ik heb nu gekleurde ballonnetjes van papier gemaakt, met op elke ballon een letter van de naam. Daar hangen dan organza linten aan (als touwtjes van de ballon). Dit hang ik dan zo op de deur, en dan ga ik de kaarten daaraan vastnieten.
Wij hebben de kaarten aan een raffia-touw schuin door de kamer hangen en daaraan knijpers bevestigt om dus de kaarten "vast" te houden. Bij de oudste ook zo gedaan. De kaarten van de oudste zijn inmiddels al in een plakboek geplakt. Maar van de jongste nog niet gedaan.... okay ze moet ook nog drie maanden worden Maar kon laatst geen plakboeken krijgen bij de Hema (uitverkocht) En dat je bij een tweede minder kaarten krijgt.... hier dus bijna net zo veel als bij de oudste. Maar dat kan ook komen omdat we nogal een kaartschrijvendefamilie hebben. Wij sturen ook meestal felicitatiekaartjes met verjaardagen enzo.
Wij hebben touwtjes (van die kadolinten) door de kamer gehangen: langs de muren e.d. We hingen de kaartne nmet paperclips eraan. Nu zitten ze in een doos waar alle (eerste) spulletjes van Simon in bewaard blijven.
Super ideeen!! Ga denk ik ze ook ophangen door de kamer. We kunnen wel wat kleur hier gebruiken. En dan met paperclibs vast maken. Ik verwacht toch wel wat kaartjes....