Aaah Kirby wat schattig!Wat een mooie haren heeft je kindje! Heb Alyna daarstraks van die kleine klikspeldjes in haar haar gedaan, die bleven wel zitten en ze liet ze ook met rust. Best wel cute.
mijn dochtertje heeft echt surinaams haar, heel raar wnt mijn vriend is een hollander en heeft ook surinaams haar(hij scheert het altijd af) maar met het haar van me dochtertje moet ik echt cocosvet in het haar doen om haar krullen mooi te maken, want een strikje of haarbandje vind ze vreselijk.
noa heeft ook nog heel weinig haar... het begint nu eindelijk een beetje te groeien maar kan er nog niks in doen, vind ik best jammer ik ben ook een girly girly mama die graag met de haartjes in de weer gaat...de speltjes zijn al in huis nu het haar nog!
Papa was gister jarig en ze had voor het eerst een staartje in, zooooo schattig! Ik heb van die speldjes met klitteband, blijft goed zitten en het haar breekt er niet vanaf.
Waar koop jij die speldjes met klitteband? Ik zoek ze overal maar ik kan ze niet vinden Groetjes Fatiha
Kleine bekentenis. Als ik zo dat schattige smoeltje van je dochter zie dan ga ik stiekem een kleinbeetje denken van: Als we nog weer gezegend worden met een kleintje, mischien word het wel een meisje. Hmmm tutten is toch niet zo verschrikkelijk Op deze gedachte betrapte ik me net. Heb me bescheurd om mezelf. Ben helemaal geen tut mam
hmm wij gebruiken altijd dit soort speldjes: die heb je in 2 maten... normaal formaat.. en kleintjes en die kleintjes passen prima in babyhaar verkopen ze gewoon bij de etos ook (bij de zeeman hier verkopen ze enkel het grotere formaat helaas.. ) en we hebben een "brigitte bijou" hier vlakbij.. die verkoopt ook van die speldjes... en een iets uitgebreider assortiment dan roze en roze zegmaar
Janna, ik had ook niet gedacht van mezelf dat ik een tut mam zou zijn hoor, maar dan zet je een allerschattigst meisje op aarde en dan wil je dat ze echt girly is
Jesse is een jongetje, dus we doen hem maar geen staartjes in he? Maar hij heeft mooie krulletjes, en dat is dus lekker handig, snel klaar. Als ik al die tuttige meisjesdingen zie, dan vind ik het wel es jammer dat ik geen meisje heb, dat had me ook wel es leuk geleken, maar hier dus geen frutsels in het haar of strookjesjurkjes. Niet dat ik m'n zoons voor meisjes zou willen ruilen hoor!
Ik heb de afgelopen dagen Eva toch staartjes ingedaan, staat echt superschattig! Omdat haar haar nu wat langer wordt krult het ook een beetje, echt leuk. Ze heeft er 1 keer eentje uitgetrokken in het begin, daarna niet meer. Maar ik laat haar niet alleen als ze staartjes in heeft... vind het doodeng! Ze ziet er trouwens een stuk ouder uit met staartjes... een echte peuter! Ik zet haar trouwens wel in de kinderstoel voor de tv..... anders blijft ze echt niet stil zitten. En zelfs voor de tv is het een kleine uitdaging .
Hier 2 jongens, en hoewel we het haar van de oudste wel lang laten groeien doen we er geen staartjes in. Uit ervaring met mijn nichtje en het verkopen van haaraccessoires zou ik voor de kleine klikklak speldjes gaan (die van hierboven) en niet de knijpklemmetjes ivm losschietende veertjes. ff offtopic: Snoopy, wat heeft Eva een heerlijk ondeugend koppie op die foto in je banner! Echt een leuk meisje om te zien.
Ik gebruik ook schuifspeldjes en soms zo'n badstoffen elastiekje, beiden blijven (tot nu toe) redelijk goed zitten.
Beetje domme vraag misschien Maar vanaf wanneer mag je dat dan gebruiken? Onze dochter heeft een behoorlijk bos met haar en staat altijd alle kanten op! (zie album) En vanaf welke leeftijd mag je elastiekjes gebruiken?
ik heb van de hele kleine elastiekjes gekocht bij de c&a en die werken perfect mijn dochter heeft hetzelfde probleem en nu kan ik haar met die elastiekjes 2 staartjes in doen staat leuk
Ik had dat nagevraagd bij het CB toen Romy 2 maanden oud was en volgens hun mocht ik zowel de speltjes als de zachte elastiekjes al gebruiken. Wel opletten dat je de speltjes niet op het hoofdje dichtklikt.