Wat doen jullie met de hitte en een peuter?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Tassie74, 22 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Wij hebben een grote parasol én een zonnescherm zodat er voor een deel veel schaduw is in de tuin. Echter, het is nu zo heet dat het ook in de schaduw niet te harden is. Ik vind het niet prettig dat het zweet van mij afloopt terwijl ik rustig in de schaduw een boek probeer te lezen of zo. Mijn dochter is een paar keer enkele minuutjes in de tuin geweest. Zij vindt het ook veel te warm.
    Wij zijn wel vanmorgen met de fiets naar de Prenatal en daarna naar de Ikea gegaan. Dat was wel fijn. Op de terugweg omstreeks 12.30 uur was het echt flink warm op de fiets. Pff. Thuis is het gelukkig betrekkelijk koel. Wij zijn vanmiddag dan ook binnen gebleven en hebben filmpjes gekeken. Gezellig!
    Morgen weer kijken wat we 's morgens gaan doen.

2. Neilia

Neilia Niet meer actief

Zwembadje in de tuin
    Naar de lek
    Watertafel
    Rondje fietsen

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Wij hebben een soort mini-partytent over het zwembad heen gezet. Creëert ook schaduw!

4. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Met hitte ga ik er in de ochtend op uit en zorg ik dat we ruimschoots thuis zijn voor het echt te heet wordt. Meestal zijn we voor 12-en terug. Wat we doen verschilt, parkje, speeltuintje, bos, dierentuin, klein vee aaien, beetje de usual suspects. Als de kinderen dan 's middags nog zin hebben om buiten te zijn, zet ik een parasol bij het zwembad en mogen ze daar nog ff plonzen. Meestal blijven we ook wel een deel van de dag binnen.

Deel Deze Pagina