Wat doen jullie met de kerstdagen en met oud&nieuw?!

Discussie in 'De lounge' gestart door miss C, 14 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Normaal gesproken gaan we gezellie met de uit eten of eten we daar uitgebreid en oud en nieuw vaak thuis ivm de honden en dan hier de visite of samen met de honden naar mijn ouders.
    Dit jaar niks afgesproken, want ik ben 15 december uitgerekend, dus waarschijnlijk onze eerste kerst met zijn 3tjes.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Oud en nieuw vieren we thuis met vrienden.
    Kerst nog geen plannen.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Met Kerst zijn we in Nederland, beide kerstdagen bij m'n moeder, zus en oma komen daarheen.. Andere dag naar m'n vader, weet nog niet welke.

Met oud&nieuw zijn we weer in Oostenrijk, vriend zal vast wel naar zijn ouders willen, maar dan gaat ie maar lekker alleen.

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Niks byzonders..één kerstdag zijn de kinderen bij hun vader, de andere dag gewoon lekker thuis, een spelletje, lekker koken. Met oud en nieuw zijn ze dit jaar bij mij..gewoon lekker met zijn drietjes. Opblijven, spelletjes hapjes, drankjes.Ik koop geen vuurwerk..nou ja, wat sterretjes dan. :p

5. Met kerst komt m'n zusje over vanuit Oostenrijk en dan hoop ik heel hard dat ze niet meer weggaat :D

Oud en Nieuw vieren we vast weer bij m'n moeder, dat doen we elk jaar. Hopelijk met oudejaarsconference van Guido Weijers en met wensballonnen om 12 uur (wat bij mijn moeder altijd eindigt met 'in je broek plassen van het lachen' ;) ).

Ik heb er nu al zin in! :D

6. Nee joh! :D

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haaahahaha :p

8. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

1e kerstdag ochtend bij mij schoonouders. Uitgebreid ontbijten en cadeautjes uitpakken.

1e kerstdag avond dinner met mijn familie (gourmet waarschijnlijk).

2e kerstdag werken 18:00-03:30

31-1 januari werken 18:00-03:30

Op de dagen dat ik werk zullen we in de ochtend het gezellig maken en lekker eten met elkaar.

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Eerste kerstdag bij mijn schoonzusje en zwager thuis met schoonouders en kinderen.
    Tweede kerstdag komen mijn zusje, zwager en vader hier.

Met oud & nieuw zijn we altijd met 3 stellen en kinderen. Dit jaar is het bij een van hen thuis. Vorig jaar was het hier. Dan is het vooral lachen, kletsen, drinken en eten. Spelletjes doen, wandelen en genieten van de kinderen. En cadeautjes natuurlijk! En de mannen steken mooi vuurwerk af die ze samen kopen in Duitsland.

10. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Verjaardagen vieren! Man en dochter zijn op oudjaarsdag jarig en mijn vader op 2e kerstdag.

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    wij vieren altijd 1 dag met mijn ouders en 1 dag met mijn schoonouders.

Dit jaar is kerst bij ons, en gaan we winterbbqen. Wel moeten we mijn schoonouders nog vertellen dat dit de laatste keer is, en we voortaan kerst met ons eigen gezinnetje vieren. We willen dan 1 dag bij iedereen even langsgaan, maar thats it.. zal niet in goede aarde vallen iig....

met oud en nieuw, zijn we denk ik lekker thuis. en als we weg zouden gaan, dan zouden we denk ik bij mijn ouders zitten. (schoonouders wonen tegen over mijn ouders) Verder wonen mijn beste vrienden achter ons, dus mochten we thuis blijven, en hun ook thuis zijn, dan stappen we ff bij elkaar naar binnen.

Ik wil er nu echt van genieten, vorig jaar lag ik in het ziekenhuis met kerst...

12. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Normaal is het eerste kerstdag ontbijten bij schoonmoeder!
    Maar haar moeder heeft leukemie, en ze hoopt kerst bij hen te vieren.
    Maar zodra het ontbijt op is en alles is opgeruimd, stappen we in de auto naar Scheveningen op naar schoonpa en vrouw te gaan.
    Tweede kerstdag lekker uitslapen en samen ontbijten en 's middags naar Groningen voor mijn ouders.

Oud en Nieuw vieren we vaak alleen, samen. En nu al helemaal, aangezien dit onze laatste oud en nieuw met z'n tweetjes is, als het allemaal goed gaat.
    Nieuwjaarsdag zijn we op rondreis!

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Kerst is bij ons altijd naar familie en oud en nieuw wisselt een beetje. Maar dit jaar ligt het helemaal aan de plannen van onze dochter, 4 januari ben ik uitgerekend ;).

14. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.820
    9.326
    113
    Gelderland
    1e denk ik bij mijn ouders met het hele gezin en 2e hebben we een verjaardag waar we naar toe gaan en dan blijft kerstavond eventueel over voor schoonfam of we lassen een 3e kerstdag in als dat beter uit komt ;)

Oud en nieuw weten we nog niet. Vrienden hebben ons uitgenodigd maar zou het ook wel thuis willen vieren en wat fam uitnodigen. (ivm kindjes lekker in eigen bed.. )

15. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Werken fijn die nachtdiensten met de feestdagen ;);)

16. singa

singa Niet meer actief

1e kerstdag of iets doen met mijn schoonvader of met mijn schoonmoeder. Hangt er een beetje van af hoe alles gaat.
    2e kerstdag naar mijn ouders.
    Naar beide gaan we niet heel vroeg zodat we ook nog gezellig met z'n drietjes zijn.
    Met oud en nieuw gaan we misschien naar vrienden. En anders lekker thuis denk ik.

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    In elk geval op een van de kerstdagen uit eten met mijn ouders. Als de planning goed gaat en schoonouders die andere kerstdag ook nog niets hebben, dan zullen we ook wel bij elkaar komen en wordt het vast weer een etentje of gourmetten. In elk geval is daar nog niet over gesproken.

Oud en nieuw is nog vrij. Ik wil graag weg (als in vakantie), maar het is zo duur!

18. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Wij doen het elk jaar hetzelfde en dat is eigenlijk altijd een succes.

1e kerstdag bij ons. Ik kook dan. Ouders/schoonouders zijn uitgenodigd. Ze komen vanaf de middag en blijven tot laat.

2e kerstdag is altijd van ons samen. We gaan dan gourmetten, hebben hapjes en doen lekker waar we zelf zin in hebben. De enige die dan welkom is is mijn beste vriendin.

Oud en nieuw blijf ik thuis en ik denk dat mijn schoonouders dan wel zullen komen. Ik heb er niets mee, dus het maakt me niet zoveel uit. Ben altijd blij als het weer voorbij is en als men zijn troep heeft opgeruimd...

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij vertrekken 24 december met de boot naar Schotland en dan zullen we 25 december de hele dag onderweg zijn met de auto. De 26e gaan we op bezoek bij mijn zwager, vriendin en zijn kindjes.

Met oud op nieuw zijn we gewoon weer thuis en ik denk dat we wat vroeger in de avond al wat met "vuurwerk" gaan doen met de kindjes en dan lekker met z'n tweetjes gaan borrelen.

20. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Ik gok niet veel dit jaar.

Hoogzwanger zijn, bevallen of net bevallen zijn. Ben namelijk 1e kerstdag uitgerekend.
    Anders moet mijn man een van de kerstdagen werken.

Met oud en nieuw normaal met vrienden dit jaar maar even kijken want mijn vriendin is 5 weken voor mij uitgerekend. Dus we zien het wel

Deel Deze Pagina