kerstdagen de ochtenden werken en 2e kerstdag gaan we naar mijn ouders oud en nieuw lekker met ons gezinnetje thuis
Hier is alleen oud en nieuw nog maar zeker en dan zitten wij bij mijn vriend en we hebben beide niet veel met oud en nieuw en vuurwerk enzo. Dus wellicht maken we er een gezellige avond van en liggen we vroeg op bed daarna. Kerst nog geen idee.
Hoogzwanger zijn en hopen dat de kleine half januari afwacht om geboren te worden en niet met de feestdagen! Mijn nichtje wordt zes op eerste kerstdag dus daar naar toe en aansluitend eten bij mijn ouders. Verder geen plannen bekijken we dan wel.
1e kerstdag naar de kerk. Dan naar schoonfamilie of familie en 2e kerstdag de familie die 1e kerstdag niet bezocht is. En met oud en nieuw moet ik werken. En ben ik ook van plan om 's avonds op tijd naar bed te gaan omdat ik de volgende dag een vroege heb.
Misschien ben ik met kerst wel aan het bevallen 😉 Als de kleine al wat langer bij ons is gaan we ip net als elk jaar eten met mijn familie en evt schoonfamilie. Gaan dit jaar in iedergeval niks plannen... Oud & nieuw waarschijnlijk bij ons thuis met de vriendengroep. (Maar ook dan kan ik net bevallen zijn en gaat dat feestje vast niet door!
Uit eten op 1 kerstdag met mijn familie. Misschien 2de kerstdag naar mijn schoonouders. Oud en nieuw vieren we altijd bij mijn vader. Daar blijven we dan ook slapen. Enorm gezellig met mijn familie. De man van mijn familie doet niet zo veel met oud en nieuw en wij juist wel.
1 kerstdag is voor de ouders en schoonouders en 1 dag voor onszelf. Welke dag maakt me niet uit, ligt aan de roosters van de anderen. oud en nieuw blijven we denk ik eens thuis, normaal altijd bij mijn ouders.
Wij hopen met de kerstdagen te kunnen werken zodat we niet met schoonfamilie wat hoeven te doen Vriend gaat wel werken, maar weet nog niet of ik kan werken. Met mijn familie gaan we niks doen, dat hebben we vorig jaar gedaan(zonder zus er bij) en ook met oud en nieuw vorig jaar met iedereen geweest. Dit jaar met oud en nieuw denk ik weer lekker thuis en misschien m'n vriend z'n broertje en vriendin.
Nog geen idee, wij plannen zelf niks, dat doet de familie Wie het eerst komt wie het eerst maalt zeggen we altijd Mijn zwager moet ook met de feestdagen werken, dus meestal ligt het daar een beetje aan. Oud en nieuw bekijken we ook altijd op het laatste moment. Verder komen we om in de verjaardagen in december, dus we zijn altijd blij als die dagen allemaal weer voorbij zijn
Kerstavond is de gezinsavond hier thuis wij zijn dan met zijn 3tjes en gaan lekker genieten van elkaar! 1e kerstdag met mijn familie spelletje doen met cadeaus en lekker eten, dit keer niet bij ons. 2e kerstdag foute films kijken muziek luisteren en lekker in pyama zitten misschien nog even een wandeling maken op het strand of in het bos, hangt van het weer af en hoe ik mij voel. Oudjaarsdag ga ik 500 oliebollen staan bakken, hmm krijg nu al trek, oudjaarsavond blijven wij altijd thuis, iedereen is welkom, maar weg gaan wij niet dit gaat niet met onze huisdieren, dit jaar denk ik lekker samen op de bank met wat hapjes en om 00.00 uur even zoonlief wakker maken en vuurwerk kijken, Nieuwsjaarsdag nieuwsjaarsreceptie van de familie, weet nog niet of ik hierheen ga.
sowieso vieren wij altijd 1 kerstdag "alleen" met ons gezin. Blijven we lekker de hele dag in pyama, knutselen met de kindjes, dvd kijken, lekker eten, kadootjes uitpakken, gewoon een lekker relax dagje De andere kerstdag vieren we bij de familie, meestal lunch bij de ene ouders en diner bij de andere ouders. Oud en nieuw vieren we al jaren met alle buren in de straat.
Oud en nieuw met z'n 4 tjes thuis kinderen lekker in hun eigen bedje en wij aan de lekkere hapjes. Oh en stiekem hopen dat L wakker wordt zodat hij het vuurwerk kan zien Kerst zien we nog wel.
met kerst gaan we niks doen. blijven lekker rustig thuis al zal misschien mn ma langskomen en met oud en nieuw.....dit jaar gaan we oud en nieuw in de efteling vieren. t park is dan van 19:00 uur tot 01:00 uur geopend dus dat gaat vast een groot en gezellig feest worden
Nog geeeeeeeeeeeeeeeen idee. Kerst vieren we niet, maar we eten wel altijd samen met mijn familie (moeder, zusje en vriend). Denk dat we ze maar hier uitnodigen, dat is met de kinderen het makkelijkst. Oud en nieuw zouden we wel met vrienden willen vieren maar die hebben net als wij allemaal kleine kindjes dus ik denk dat dat gewoon met z'n tweetjes op de bank wordt. Ook prima
Kerst wordt 1 dag thuis en 1 dag schoonfamilie. En met oud en nieuw gaan we lekker naar mn ouders in Friesland! Even geen kerst door het hele land sjezen om de ene dag bij schoonfamilie hier te kunnen zijn en de andere dag in Friesland! Dit is een stuk relaxter!
bij ons staat er nog niets vast maar ik denk dat wij kerstavond bij m'n vader doen (traditie) met cadeautjes en all you need is love 1e kerstdag bij mn zus en 2e kerstdag 'sochtends lekker uitwaaien op het strand, daar wat ontbijten en smiddags naar mn schoonouders.. oud&nieuw doen we met een groep bij m'n vader of zus vieren! Heb er zin in
Kerstavond en 1e kerstdag werken. 2e kerstdag is mijn zus jarig. Lekker geen verplichtingen! Al doen wij daar sowieso niet aan en onze families ook niet. We zien elkaar vaak wel, maar het is altijd vrijblijvend. Je komt als je zin hebt, anders niet. Al kom je in je pyjama, ook goed. Oud en nieuw, geen idee. Lekker thuis blijven denk ik.
Ik organiseer met vriendinnen een dobbelspel 'Something old something new' (zoals met sinterklaas gespeeld wordt). Iedereen koopt 1 nieuw cadeau en neemt 1 bestaand, of zelf gemaakt cadeau mee. Vorig jaar had iemand bonbons gemaakt en het afschuwelijke cadeau van de een vond de ander weer helemaal geweldig!