Eigenlijk standaard: Kerstavond met eigen gezinnetje 1ste kerstdag eigen familie 2e kerstdag schoonfamilie Deze keer beide dagen niet thuis aangezien wij vorig jaar aan de 'beurt' waren om het diner te regelen. Oud & nieuw met de buurtjes. Klinkt saai maar is wel heel gezellig hoor!
Beide kerstdagen werken . Maar gelukkig wel overdag (7.30 - 16.00). Dan 1e kerstdag na werk naar mijn ouders. Kado'tjes uitpakken en lekker eten. 2e Kerstdag na werk naar schoonouders en daar gezellig eten. Met oud & nieuw blijven thuis ivm M.aaike . Misschien nodigen we wel iemand uit.
Ligt eraan wanneer ik ga bevallen.. Als ik voor as donderdag beval, moet ik werken met kerst. Anders heb ik nog lekker verlof! Wss kerstavond met mijn familie, 1ste kerstdag met zijn 3tjes 2de kerstdag bij schoonouders met oud en nieuw doen we met de vrienden van mijn vriend door.
1ste dag bij me ouders:] 2e geen idee me schoon ouders vieren het niet( geloof) oud en nieuw met familie en vrienden
Kerstavond: cadeautjes onder de boom bij mijn ouders 1e kerstdag: bij schoonouders eten 2e kerstdag: uit eten met mijn ouders Oud&nieuw: bij vrienden. Elk jaar bij iemand anders thuis, dit jaar bij vrienden die in november papa en mama worden. Wel zo fijn om met die kleine thuis te zijn
Wij gaan er dit jaar met de kerst tussen uit piepen lekker naar spanje toe waar me moeder woont die kerst niet zo leuk vind en dus lekker geen verplichtingen
Hier met kerstavond lekker met ze tweetjes gourmetten!! en waarschijnlijk eerste kerstdag bij me moeder met de hele famillie plus schoonmoeder altijd makkelijk en tweede kerst gewoon lekker lui met ze tweeen en met oud en nieuw blijven we ook lekker thuis als er vrienden zijn die willen komen mogen ze gerust komen van ons
geen idee nog. ons meisje is dan misschien net een maandje. met oud en nieuw zijn we in elk geval thuis. dat zijn we elk jaar en elk jaar hebben we het huis vol. hangt er een beetje vanaf hoe het allemaal gaat maar als alles goed gaat hebben we gewoon weer het huis vol dit jaar. met kerst zullen we vast even bij mijn schoonouders kijken en misschien ook bij mn moeder
Oh! Wij gaan trouwens op 2e kerstdag ook nog naar Sprookjesboom de Musical. Kan niet wachten tot Damiën z'n cadeautje openmaakt en de kaartjes ziet. Nog maar 2 en een halve maand..
Kerst met familie en schoon familie verdeeld over 1e en 2e kerstdag. Oud & nieuw verschilt maar willen we lekker thuis vieren zodat de kleine dame lekker in dr eigen bed kan slapen. Ieder die wil komem is welkom (en nee bedoel het niet zoals project X maar kwa familie en vrienden )
Toevallig vroeg m'n zusje het. Ze heeft een bijbaan in de horeca, en daar vroegen ze of ze wilde werken. We vieren nu eerste kerstdag met mijn familie. Tweede kerstdag misschien met schoonfamilie, maar daar hebben we het nog niet over gehad. Anders lekker thuis m'n z'n vieren! Oud en nieuw ook thuis. Vorig jaar een feest bij vrienden. Hoorde achteraf dat onze dochter wakker was geworden, en dat vond ik niet zo leuk.
Eerste kerst bij mijn moeder en tweede kerst bij mijn schoonvader. Ik heb niet zo veel meer met oud en nieuw dus ben lekker thuis met m'n gezin en m'n zwager is wel altijd bij ons. Dus toch gezellig
Ik hou helemaal niet van kerst en oud en nieuw... Kom uit ten horecafamilie dus kerst stond hier altijd in het teken van heel veel en heel hard werken. Alle zaken zijn verkocht dus ik hoef al een paar jaar niet meer mee te bikkelen, maar nu worden we dus overal verwacht! Getver... (Maar vaak toch ook wel leuk). 1ste kd bij setje 2 schoonouders, de week voor kerst al bij setje 1 schoonouders, dus dit jaar 2e kd vrij in te vullen. Hoe luxe?! (Mijn ma geeft niet om kerst en ik heb nog vier zussen, dus die is wel ergens onder dak En oud en nieuw weten we nog niet, ik hoop gewoon thuis, maar man wil altijd wel graag een feestje met o&n.
1e kerstdag bij mijn moeder 2e kerstdag thuis met gezin 28e dec schoonvader 80 oud & nieuw weten we nog niet
Wij doen elk jaar hetzelfde, kerstavond met familie doorbrengen (dineren e.d.), 1e kerstdag met het gezin doorbrengen (uitgebreid ontbijten, kado's uitpakken en lekker spelletjes doen met zn allen waarnaar er uitgebreid gekookt wordt voor de avond) en 2e kerstdag kijken we wel, soms vrienden en soms lekker met het gezin of familie. Oud en nieuw betekend alle matrassen naar beneden doen en voor een film marathon op de grond loungen tot we in slaap vallen. zijn we om middernacht nog niet in coma dan kijken we het vuurwerk. De kinderen zijn nog te klein om het in te plannen. Vorig jaar was onze oudste nog wakker dus we hebben heerlijk gekeken, dit jaar zien we wel!
Ik hoop dat ik in het kraambed lig te genieten met een kleintje in mijn armen. We maken geen plannen dit jaar met kerst. Oud en nieuw vieren we meestal thuis. Kerstdagen brengen we voor een gedeelte door met familie. Soms alleen koffie soms een heel diner. Dit jaar zien we het wel, ik hoef in ieder geval niet verplicht alle familie af met nieuwjaar
Kerstavond is er altijd een luxe diner bij mijn moeder met de rijke stinkerds van stiefvaders kant bleh! Eerste kerstdag nog geen idee of schoonmoeder of zelf wat doen. Tweede kerstdag bovenstaand maar dan omgekeerd. Sowieso gourmetten en kadootjes onder de kerstoom leggen