1e kerstdag in Brabant met mijn hele familie 2e kerstdag nog geen plannen Oud en nieuw wordt denk ik met schoonzus, kids en vrienden vieren Is natuurlijk wel allemaal afhankelijk wanneer onze kleine man zich aankondigd!
Oh, pfffff, kerst! Ik kan er nu al tegenop zien . Uiteindelijk is het altijd gezellig, maar ik vind die verplichtingen echt vreselijk. We moeten naar mijn s.o., gaan naar mijn vader en stiefmoeder en doen nog iets met mijn moeder en haar vriend. Na de kerstdagen ben ik meestal moeier dan ervoor. Met oud & nieuw blijven we als het aan mij ligt gewoon lekker thuis. Kindjes gewoon in hun eigen bed en wij met allemaal lekkers en een filmpje op de bank. Vorig jaar ook gedaan en dat beviel me prima. Maar ik denk dat mijn man liever ergens heen gaat. Dus daar moeten we nog maar even over discussiëren...
Ik probeer op 1 kerstdag de 'verplichte' familie thuis uit te nodigen, opa's en oma's. Ik kook dan lekker uitgebreid, vind ik ook super leuk. Op 1 kerstdag doen we meestal iets met vrienden, brunchen ofzo, al wordt dat clubje tijdens kerst steeds kleiner. Oud en nieuw vieren we altijd met vrienden, lekkere hapjes, spelletjes, vuurwerk. Dit jaar is het even afwachten of het weer zo zal zijn, man werkt (weer) in de horeca en moet waarschijnlijk de hele kert werken. Oud en nieuw zal hij dan wel vrij zijn.
1e kerstdag naar mijn schoonouders en opa en oma. 2e kerstdag uit eten en '3e' kerstdag naar mijn ouders. Met oud en nieuw zijn wij op vakantie in het buitenland.
Kerst avond, cadeaus bij mijn ouders, Eerste kerst bij mijn ouders.. 2e kerst en oud &.nieuw weten we nog niet..
tis nog niet helemaal duidelijk, maar voorlopig ziet het er zo uit: 1e kerstdag: kerstontbijt/brunch met schoonfamilie dan 1e kerstdag s middags of 2e kerstdag s middags met mijn familie oud en nieuw nog niet bekend.
Kerstavond: Familiefeest bij mijn ouders (en zus en vriend) Kerstdag: Familiefeest bij mijn partner zijn ouders (en heel de familie) Oudjaar: ? Nieuwjaar: Familiefeest met alle tantes en ooms, neven en nichten van mijn moeder haar kant (zo'n 75 man - we huren altijd een zaaltje en elk jaar organiseert een andere tante de boel) Vorig jaar heb ik op oudjaar mijn schoonfamilie naar hier gehaald. Maar wat het dit jaar wordt ... geen idee.
Kerst doen wij nooit wat aan dus dan werk ik meestal. Oud en nieuw gaan we meestal naar mn ouders en logeren we daar ook. Vorig jaar (was k nog zwanger) ben ik om 22 uur gaan slapen omdat k het niet meer trok........
Ik heb een goede reden om thuis te zijn eerste kerstdag omdat ik dan jarig ben. Meestal komen mijn moeder en zusjes dan onze kant op 2de kerstdag zijn we meestal bij mijn vader . En oud en nieuw zijn we bij of met vrienden
Ik heb er nu alweer zin in Lampjes ophangen, boom opzetten, kaarsjes aan.... Maar wat we precies gaan doen? Geen idee. Mijn schoonouders liggen in een scheiding, dus waarschijnlijk maar bij één van de twee of bij geen een op 1e kerstdag. Mijn ouders willen heel graag dat we langs komen op kerstavond. Op tweede kerstdag is de tante van mijn man jarig, dus dan gaat de hele familie daar naartoe. Op de 31e werk ik normaal gesproken in de oliebollenkraam van mijn ouders, maar dit jaar zal misschien anders zijn. Onze zoon wordt dan namelijk 1 jaar!! Helaas kunnen mijn ouders hier dan niet bij zijn (ivm die oliebollenkraam) en mijn schoonouders willen natuurlijk weer niet tegelijk komen, dus misschien moeten we het op een andere dag vieren. Dat is nog even een hersenbreker.
Ik ga met de kerst lekker naar mijn familie in Nederland, is al 2 jaar geleden, ik heb er zo'n zin in Oud & Nieuw vieren we weer terug in Turkije met mijn schoonfamilie.
Mijn lief moet dit jaar alle feestdagen werken. Ik baal enorm! Kerst is hij er nooit dus dat ben ik wel gewend, maar O&N was echt ons feestje. Met kerst ga ik een dag eten bij mijn moeder en een dag eten bij mijn schoonouders. O&N weet ik nog niet.
Kerstavond nog geen idee, eerste kerstdag naar mijn ouders en tweede kerstdag wil ik thuis spenderen met mijn gezinnetje! Wat betreft oud en nieuw, ik ben van plan bij ons thuis een klein feestje te geven. Ben zelf dan hoogzwanger dus wil niet echt weg....
Kerstavond lekker rustig en voor het eerst met z'n 3'tjes. Vl heeft het die week megadruk met werken (slager) en ik heb die week ook veel gewerkt (werk bij een slager). 1 kerstdag komen zijn kids en vieren we het met zn 5en. 2e kerstdag is zijn dochter jarig dus smiddags vieren we dat voor opa, oma en mijn ouders en vanaf 18u doen we kerst met zn allen. Gaan daar nog lootjes voor doen. Oud en nieuw vieren we met hetzelfde groepje bij ons thuis. Willen niet weg vanwege de kleine en maken thuis maar een feestje....
Kerst en Oud en Nieuw wordt hier GROOTS gevierd, thuis met mijn gezin en mijn allerbeste vriendin en nog mijn goede vriendin met haar gezin. Grote boom, veel cadeau's, lekker uitgebreid eten, kerstliedjes zingen en gewoon samen zijn. Ik denk dat ik ook voor het eerst in lange tijd op Kerstavond weer eens naar de nachtmis zal gaan. Ik heb er nu al zin in!
kerstavond gezellig thuis op de bank met zn 3e, nog geen idee wat voor kerstdiner we hebben. waarschijnlijk niks spannends haha 1e kerstdag savonds bij mijn ouders gourmetten 2e kerstdag met schoonouders en schoonzusje uit eten oud&nieuw ook fijn thuis op de bank, geen visite en nergens heen. ik ben een echte huismus geworden sinds ik mama ben
Kerst vieren we meestal met familie en oud&nieuw met vrienden. Maar we hebben tot nu toe nog geen plannen, meestal komt dat volgende maand ergens.
Met de kerst overdag werken, in de avond, ene avond ouders andere avond schoonouders. Oud en nieuw bij mijn ouders met de rest van de familie, m'n vader is dan jarig en iedereen gaat altijd naar hun.
Met kerst lekker relaxen met ons pasgeboren kindje Mijn moeder komt dan wel de dagen bij ons eten en verder lekker tutten dus. O&N komen mijn schoonzus, zwager met de kids naar ons toe en gaan we pizza's maken enzo