Het gaat op de grote hoop. (We sparen wel elke maand voor allebei de kinderen, maar dat staat los van de kinderbijslag.)
Rond de 400 euro is toch voor allebei het volle pond (383,30 is het dan om precies te zijn, als het gaat om twee kinderen onder de 6 jaar)?
Niks specifieks eigenlijk.. wel een heel goed idee om het op de spaar van haar te gooien ja ga ik eens naar kijken of dat kan financieel, maar ik denk haast van wel ^^
Ik zet het op een aparte rekening en koop daar de kleding en schoenen van. Werkt prima voor mij, anders blijf ik maar kopen. Nu heb ik dus een budget en daar moet ik het mee doen.
Hier ook op de grote hoop, en daar wordt dus alles van betaald. Als ze nieuwe kleding nodig heeft dan kopen we dat, niet speciaal van de kinderbijslag want van dat geld kan ik echt bij lange na niet een nieuwe wintercollectie kopen van ons meisje.
In principe gaat het naar de spaarrekening van de kids, maar als het binnenkomt koop ik ook altijd wat nieuws voor ze qua kleding en de rest stort ik door.
hier ook op de hoop. betaal er vnl rekeningen van. ik koop sowieso alles wat ze nodig hebben wanneer ze dat nodig hebben. en de kb geeft mijn maandelijks wat extra ruimte om te schuiven met rekeningen zodat ik hun wat extras kan geven. daarnaast spaar ik ook voor ze maandelijks.
Komt hier binnen op de lopende rekening voor boodschappen en andere dingen die gekocht (moeten) worden zoals kleding etc. Vaak blijft er een deel over en dit gaat naar onze spaarrekening. Wij sparen nl niet apart voor iedere kind.
Heb op rekeningen gestemd maar dat is niet de hele waarheid. Vaak is het of kleding of wat extra.s voor de kinderen of een rekening van school zo als vorige maand met school spullen voor de oudste of een rekening kamp geld van school. Kinderbijslag is hier voor van alles dus. En dat kunnen dus ook rekeningen zijn vaak zijn het dus rekeningen bestemt van voor de kinderen.
Op de grote hoop, alles draait hier om de kids dus sws gaat het ook op aan hun, direct of indirect. Ik zie het gewoon als een extra inkomsten.
Ik heb een aparte betaal rekening geopend en daar stort ik elke keer het geld op en als ik iets nodig ben dan betaal ik het daarvan. Niet elke euro maar meer als ik veel luiers haal of de kleren. zo blijft dat ook echt zijn geld.
150 ervan naar de spaar (mag max 600 per jaar sparen voor Sylvano op die rekening) en die andere 40 euro aan van alles.
Hier blijft het op de rekening waar het op gestort wordt. En al de kinderen wat nodig zijn kopen we dat gewoon. Ook wordt er voor de jongens gespaard, maar niet het hele bedrag,................
Hier kopen we er luiers en billendoekjes voor. Als zl steaks uit de luiers is kunnen we er kleding etc voor kopen
Hier nog geen kinderbijslag gehad, dit krijgen wij voor het eerst in oktober. Mijn vriend wil dit op de spaarrekening van onze zoon storten en ik wil het gewoon op de lopende rekening voor kleding/luiers/voeding. Tegen die tijd moeten we dus nog kijken waar we voor kiezen, ik denk dat het helft sparen helft lopende rekening.