wat doen jullie met de kinderbijslag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mammz, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat doen jullie met de kinderbijslag?

1. besteden aan kleding/schoenen/speelgoed voor de kids

2. besteden aan mezelf

3. besteden aan openstaande rekeningen

4. op de spaarrekening van de kids

5. overige, iets anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Eigenlijk koop ik alle spullen gewoon wanneer ik t nodig heb en ik spaar ook apart voor hem. En van opa en oma krijgt hij ook al zakgeld wat gespaard wordt. De eerste kinderbijslag moet nog gaan komen maar ik denk dat ik t gewoon op zijn rekening zet om te sparen. Mocht hij dan eens iets groots nodig hebben en we hebben die maand t geld niet over dan kunnen we t altijd nog daar vanaf halen. Maar dingen als kleding en luiers etc gaan gewoon met de normale boodschappen mee.

2. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Toevallig de laatste 2x de kinderbijslag gebruikt voor een achterwaartse autostoel. De andere keren is het opgegaan aan kleertjes, luiers, speelgoed, e.d..

3. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier op de grote hoop. Ik zie het als inkomsten.

Ik ben wel benieuwd hoeveel het de volgende keer zal zijn. Dan krijgen we het bedrag voor twee kinderen

4. misa

misa Niet meer actief

Bij ons gaat alles op een hoop en krijgen de kids alles wat ze moeten hebben (en meer). :)
    Dus eigenlijk aan de kids dus!

5. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ook hier gaat alles gewoon op de rekening en gebruiken we het wanneer nodig ;)

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ik zet het wel apart anders verdwijnt het...
    zo kan ik me ook aan het budget houden, ik houd bij wat ze nodig hebben het volgende seizoen en ik ga vaak al btj kijken enz...en dan wat over is dat gaat naar iets leuks doen, iets extra's...sparen doen we apart 25 per kind..

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    aOp haar spaar rekenin. Kleding etc koop ik wanneer ik wat leuks zie en dat is gewoon van ons loon..

8. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Het komt hier gewoon binnen op de rekening waar verder alles vanaf gaat. Ik hou niet bij hoeveel ik uitgeef aan kleding en spullen voor mijn dochter eigenlijk, gewoon wat nodig en leuk is.

9. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat ook alles op 1 hoop. Ik spaar wel vaste bedragen voor mijn zoon, maar het is dus niet zo dat ik specifiek de kinderbijslag daar op stort.

10. tuc

tuc Niet meer actief

wij sparen het op een spaarrekening waar voorlopig niemand aankomt.

11. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik zet een gedeelte op onze spaarrekening en een ander gedeelte op zijn spaarrekening. Als hij dan weer kleertjes etc nodig heeft doe ik het daarvan :)

12. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Ligt er aan of we iets 'groots' nodig hebben zoals toen een keer een voetenzak, of autostoel.

Of ik ga er lekker mee shoppen :p
    Ligt er ook een beetje aan of we een nieuw seizoen in gaan enzo, meestal april & oktober gaan wel op aan kleding.

De laatste keer had ik al best veel gekocht en is het een beetje op de grote hoop gegaan.

Deel Deze Pagina