wat doen jullie met de kleertjes van jullie kindje

Discussie in 'De lounge' gestart door aimee83, 16 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aimee83

aimee83 Niet meer actief

erg leuk gedaan maantje 85!

2. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Das een sjiek idee! :)
    Moet ik onthouden.

3. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ook sjiek

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik gooi het in de kledingbak of bied het gratis aan op marktplaats.
    Waar een vlekje in zit, of gat oid gooi ik weg.
    Ik zie op MP wel eens broekjes staan met gaten in de knieen....nee dat zou ik echt niet doen.

5. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    1e pakje ingelijst
    Waar herinneringen aanzitten bewaar ik
    Unisex ook (mocht er ooit een 2e komen)
    Rest schuif k door naar vrienden

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    De meeste kleertjes gaan naar een familielid en haar zoontje nu.ik heb eerder ook aan de kringloop gegeven en aan onze philippijnse werkster.ik heb n paar babypakjes bewaard...

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Een groot deel heb ik weggegeven een aantal dingen verkocht. Prematuurpakjes hebben de poppen nu aan. Ik wil dingen best verkopen, maar ik kan niet tegen onredelijke bedragen (vb. jurk van 130,- waar mensen 3 euro voor willen betalen enzo). Dus als het niet snel genoeg lukt dan doe ik het liver gratis weg ;)

8. Islah

Islah Niet meer actief

Alles in de kleinere maten t/m 68 heb ik aan een vriendin gegeven, zij had het financieel héél krap op dat moment en vlak voordat de baby er was had ze nog amper dingen kunnen kopen. De kleertjes in grotere maten aan een nichtje gegeven, we woonden toen in een heel vochtig huis en alle kleding ging in de kasten schimmelen, zo erg was het... :/ Dus alle kleding die niet echt noodzakelijk was moest echt weg.

9. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik zie nooit gratis kleding staan helaas...ik krijg af en toe kleding ben ik heel blij mee vind het alleen jammer als ik kleding krijg wat kapot is...

10. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik heb veel kleding en knuffeltjes aan een meisje gegeven dat hier op ZP meldde dat ze inzamelde omdat ze naar Ghana ging.

De leukste kleertjes had ik bewaard voor een eventuele tweede en die tas is nu bij m'n broer en schoonzus, want in mei krijg ik een neefje :) Kleding die nog wel mooi is, maar geen emotionele waarde heeft, geef ik aan andere vriendinnen en de rest doe ik in de kledingbak van het leger des heils of voor curitas (die bakken staan hier voor de Hoogvliet)

11. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Leuk! :)

12. Blays

Blays Niet meer actief

Ik heb een deel in plastic dozen wat ik wil bewaren.
    Een ander deel in grote pamper dozen wat ik straks al pakket op MP wil zetten.
    Verder heb ik al veel weggegeven aan vriendinnen en familie die een kindje verwachten :)

13. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik heb toevallig net nog 2 zakken naar de container van het Leger Des Heils gebracht. Dit waren de babykleertjes die ik zelf niet meer leuk vond/niet meer supermooi waren (wel nog schoon en draagbaar, niet stuk). Even afwachten welk geslacht dit kindje heeft, als het een meisje is dan hergebruik ik het nog een keer en als het een jongetje is.. dan bewaar ik denk ik alleen de allerleukste dingetjes met emotionele waarde en gaat de rest naar familie/vrienden/MP.. Vind het wel moeilijk om afstand te doen :p

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Veel geef ik gratis weg aan mensen die weinig geld hebben of asielzoekers. Merk kleding verkoop ik en ik heb tot nu toe zo'n 7 kledingstukken waar ik geen afstand van kon doen. 2 ervan zijn unisex dus kunnen voor een volgende bewaard worden en gaan daarna ook weg. en de overige 4 kledingstukken wil ik bewaren en later aan me dochter geven als ze zelf volwassen is.

15. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Van de oudste had ik alles (merk en nonmerk) nog bewaard, de jongste heeft er echter niet veel van gedragen.
    Heb er toen alsnog pakketjes van gemaakt en op marktplaats gezet voor een prikkie.
    Nu bewaar ik zo goed als niets meer voor de jongste en verkoop de nonmerk in pakketjes en de merkkleding van beide verkoop ik per stuk op marktplaats en van de opbrengst koop ik een keer wat extra's voor de meiden.
    Speciale kleertjes bewaar ik voor later.

16. Linana

Linana Niet meer actief

Bepaalde dingen weg gedaan via mp voor een vrije lage prijs, het gaat dan vooral om nike schoentjes.
    Kleding geven we weg aan moeders in de omgeving die het minder breed hebben.
    Nu is mijn bovenbuurmeisje bevallen en ik zal haar binnenkort ff aan de mouw trekken of ze nog belang heeft bij bepaalde kleertjes die amper gedragen zijn.

En anders bewaren voor een eventuele tweede :)

Deel Deze Pagina