Hoe bereid je je voor op je kleintje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door KimHugo, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimHugo

KimHugo Actief lid

3 apr 2014
    173
    0
    0
    Blogger en techniek
    Nijmegen
    Hallo, allereerst wat leuk dat je zwanger bent (daar ga ik een beetje vanuit gezien dit forum). Ik ben benieuwd hoe jullie je voorbereiden als het je eerste kindje is? Ik ben zelf 3 maanden geleden bevallen en had echt geen idee wat mij te wachten stond.
    Lezen je veel op internet?
    Ga je naar clubjes?
    Lees je boeken? Ik vond "Krijg nou Tieten" van Claudia de Breij wel leuk.

In elk geval veel succes met alles. Ik houd zelf een blog bij over mijn kleintje. Wie weet ook leuk voor jullie. Ik probeer elke dag wat te posten!

2. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister positief echt goed positief getest daarvoor tuurstreepjes.....ik weet het mij god nog niet.....ik moet het eerst allemaal laten bezinken nu.....ik ben wel heel blij...

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje! Die blog zit je wel hoog of niet?? Eerst stond het in elk topic, nu wel in je onderschrift maar gaan je topics er nog steeds over...

5. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63

hahahahahahahahahahah!!!

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Niet iedereen op dit forum is zwanger.. Sommige hebben al een kindje, sommige zijn bezig met zwanger worden.. Klinkt een beetje mag dat je die aanname doet..

Verder geen idee, eerst maar eerst zwanger raken:)

7. KimK

KimK Niet meer actief

Ja idd, word er nu wel een beetje moe van... Raar dat beheer hier niks mee doet want het is toch echt gewoon reclame?

8. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik wilde net zeggen.... dit zijn gewoon doorzichtige reclameposts..... ;)

En daarbij heb ik júist als iemand zo loopt te leuren met zijn/haar website, al bij voorbaat géén interesse. :cool:

Liefs

9. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha... ik vroeg me ook meteen af...welk "onderzoek" zit hierachter?

10. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Misschien krijgt ze wel een euro voor elke hit ofzo..ik heb stiekem ff gekeken zij blij met nog een hit erbij :b maar lekker boeienddd... Niemand is zich overal op voorbereid als beginnende moeder en iedereen ervaart dat weer anders..

11. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een euro per hit? Dan ga ik ook een blog schrijven;)

12. KimHugo

KimHugo Actief lid

3 apr 2014
    173
    0
    0
    Blogger en techniek
    Nijmegen
    haha ik wil wel een euro per hit haha.

13. Da's het gekke, ze heeft geen advertenties erop, dus ze verdient er niks aan. :)

Maar ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om voor de kat zijn viool te schrijven dus dat je dan reclame maakt voor je blog… Alleen is het wel erg opvallend idd ;)

14. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Ja dat bestaat toch? Geld verdienen via je blog? Bij elke hit..1 cent ofzo? Kan iedereen beginnen hoor...maar dan moet je iedere keer boeiende pakkende verhalen verzinnen :).. Nou ja ik heb dus ff stiekem gekeken en was wel leuk geschreven alleen boeit het mij niet..maar dat komt omdat ik het al heb ervaren ;b haha

15. Haha, was het maar zo ;)

Bestaat wel, geld verdienen via je blog, maar dat werkt net iets anders… Je moet dan reclame maken (bijvoorbeeld voor boeken) en als iemand dan op die link klikt en op bol.com komt en daar dat boek besteld, ontvang je daar commissie over. Ik maak daar gebruik van op mijn blog, maar het is absoluut geen vetpot. Als 1 op de 500 mensen die klikt daar een boek koopt dan is het veel ;)

Maargoed, ik doe het ook niet om er rijk van te worden, maar meer om de kosten om de website draaiend te houden eruit te krijgen ;) Het is maar een hobby-project ;)

16. Nee, want dan mag je je blog überhaupt niet promoten op ZP ;) Ik zie het zo gebeuren dat, zodra er een hoop bezoekers via ZP komen, ineens AdWords geïnstalleerd wordt en tadaaaa..

17. KimHugo

KimHugo Actief lid

3 apr 2014
    173
    0
    0
    Blogger en techniek
    Nijmegen
    [QUOTspannendsouri;16862179]Gister positief echt goed positief getest daarvoor tuurstreepjes.....ik weet het mij god nog niet.....ik moet het eerst allemaal laten bezinken nu.....ik ben wel heel blij...[/QUOTE]

wauw spannend

18. KimHugo

KimHugo Actief lid

3 apr 2014
    173
    0
    0
    Blogger en techniek
    Nijmegen
    Thanks voor de tips...en wie weet ooit, maar voorlopig vind ik het gewoon leuk om te schrijven en dit te delen. Inderdaad niet voor de kat zijn viool te schrijven haha en vooral niet lezen als het je niet boeit. Zonde van je tijd!!!

19. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar je snapt dus niet dat het een beetje irritant is dat ongeveer elk topic van je meer een enquetevraag is ipv een gewone vraag omdat je wat wil weten?? Maar goed, ik zal je naam onthouden, hoef ik je topics niet meer te openenen...

Deel Deze Pagina