Hallo, allereerst wat leuk dat je zwanger bent (daar ga ik een beetje vanuit gezien dit forum). Ik ben benieuwd hoe jullie je voorbereiden als het je eerste kindje is? Ik ben zelf 3 maanden geleden bevallen en had echt geen idee wat mij te wachten stond. Lezen je veel op internet? Ga je naar clubjes? Lees je boeken? Ik vond "Krijg nou Tieten" van Claudia de Breij wel leuk. In elk geval veel succes met alles. Ik houd zelf een blog bij over mijn kleintje. Wie weet ook leuk voor jullie. Ik probeer elke dag wat te posten!
Gister positief echt goed positief getest daarvoor tuurstreepjes.....ik weet het mij god nog niet.....ik moet het eerst allemaal laten bezinken nu.....ik ben wel heel blij...
Jeetje! Die blog zit je wel hoog of niet?? Eerst stond het in elk topic, nu wel in je onderschrift maar gaan je topics er nog steeds over...
Niet iedereen op dit forum is zwanger.. Sommige hebben al een kindje, sommige zijn bezig met zwanger worden.. Klinkt een beetje mag dat je die aanname doet.. Verder geen idee, eerst maar eerst zwanger raken
Ja idd, word er nu wel een beetje moe van... Raar dat beheer hier niks mee doet want het is toch echt gewoon reclame?
Ik heb me niet echt voorbereid, ben er gewoon ingedoken O, en een tip: als je jouw blog wilt promoten kun je dat beter doen via De Mamablogs - Lijst met blogs van, en voor moeders
Ik wilde net zeggen.... dit zijn gewoon doorzichtige reclameposts..... En daarbij heb ik júist als iemand zo loopt te leuren met zijn/haar website, al bij voorbaat géén interesse. Liefs
Misschien krijgt ze wel een euro voor elke hit ofzo..ik heb stiekem ff gekeken zij blij met nog een hit erbij :b maar lekker boeienddd... Niemand is zich overal op voorbereid als beginnende moeder en iedereen ervaart dat weer anders..
Da's het gekke, ze heeft geen advertenties erop, dus ze verdient er niks aan. Maar ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om voor de kat zijn viool te schrijven dus dat je dan reclame maakt voor je blog Alleen is het wel erg opvallend idd
Ja dat bestaat toch? Geld verdienen via je blog? Bij elke hit..1 cent ofzo? Kan iedereen beginnen hoor...maar dan moet je iedere keer boeiende pakkende verhalen verzinnen .. Nou ja ik heb dus ff stiekem gekeken en was wel leuk geschreven alleen boeit het mij niet..maar dat komt omdat ik het al heb ervaren ;b haha
Haha, was het maar zo Bestaat wel, geld verdienen via je blog, maar dat werkt net iets anders Je moet dan reclame maken (bijvoorbeeld voor boeken) en als iemand dan op die link klikt en op bol.com komt en daar dat boek besteld, ontvang je daar commissie over. Ik maak daar gebruik van op mijn blog, maar het is absoluut geen vetpot. Als 1 op de 500 mensen die klikt daar een boek koopt dan is het veel Maargoed, ik doe het ook niet om er rijk van te worden, maar meer om de kosten om de website draaiend te houden eruit te krijgen Het is maar een hobby-project
Nee, want dan mag je je blog überhaupt niet promoten op ZP Ik zie het zo gebeuren dat, zodra er een hoop bezoekers via ZP komen, ineens AdWords geïnstalleerd wordt en tadaaaa..
[QUOTspannendsouri;16862179]Gister positief echt goed positief getest daarvoor tuurstreepjes.....ik weet het mij god nog niet.....ik moet het eerst allemaal laten bezinken nu.....ik ben wel heel blij...[/QUOTE] wauw spannend
Thanks voor de tips...en wie weet ooit, maar voorlopig vind ik het gewoon leuk om te schrijven en dit te delen. Inderdaad niet voor de kat zijn viool te schrijven haha en vooral niet lezen als het je niet boeit. Zonde van je tijd!!!
Maar je snapt dus niet dat het een beetje irritant is dat ongeveer elk topic van je meer een enquetevraag is ipv een gewone vraag omdat je wat wil weten?? Maar goed, ik zal je naam onthouden, hoef ik je topics niet meer te openenen...